Уличното списание „Лице в лице“ задно со „Кнауф“ и група македонски креативци реализираа поддршка на маргинализираните групи сограѓани. Во рамки на соработката, покрај промоцијата на новиот број на магазинот Лице в лице, се одржа и хуманитарна аукција на уникатни торби за лична употреба, од Кнауф, користени за нивните гипсени градежни материјали, а дизајнирани од модната креаторка Ирина Тошева.
Повеќе македонски креативци, (Иван Петрушевски (Флим), Ружица Мандичевска (Руки Чуки), Горан Костовски (Инд Ог), „Дизајн енд берис“, Нина Симовска, „Омајгад“, Тхе Мичо, Ем Елефантски, Мачка (Марјан Димиќ) и Драш (Драган Китановски), се вклучија во иницијативата и 20 парчиња рачно ги доработија и им дадоа сопствен белег. Собраните средства од продажбата на овие торби ќе бидат вложени во Дневниот центар за деца на улица и со ова се поставува основа за одржлив модел за партнерски однос меѓу Центарот и компаниите.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
„Лице в лице“ и писатели во заедничка акција за поинклузивно општество
-
„Лице в лице“ ја одбележува Меѓународната недела на продавачи на уличен печат
-
Toрби со оружје и марихуана пронајдени позади фришопот кај „Богородица“
-
Новиот број на „Лице в лице“ промовиран на првата конференција „Социјални иновации“