Словенија е првата земја во регионот според исполнувањето на стандардите за квалитетот на услугата на продажните места. Во истражувањето што компанијата Хераклеа го спровела во соработка со агенциите за тајно купување, Словенија е на првото место, а Хрватска, која лани беше прва, е веднаш зад неа. Словенија има 76,74 отсто исполнети стандарди, а Хрватска 75,85 отсто. Следуваат Србија, Македонија, Црна Гора и БиХ.
Во шесте земји, тајни купувачи во периодот од 17 мај до 22 јуни посетиле 800 објекти, од авто-салони, преку угостителско-туристички објекти, банки, телекомуникациски претпријатија и бензински станици до малопродажни објекти и супермаркети.
Клучни биле пет елементи: поздравот, утврдувањето на желбите и на потребите на купувачот, претставувањето на производите, нудењето на дополнителни производи и благодарноста за посетата.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Инцидент на предновогодишна прослава во Куманово: Пијан маж се тепал со гости, па го нападнал и обезбедувањето
-
Вугринец повторно во Скопје: Почнав нова епизода, го отворив овој ’стрит бар’ и мислам дека имам што да понудам!
-
Големото срце на Ноле: Ѓоковиќ отвора ресторан во кој ќе дели храна на бездомници
-
Летна во воздух ресторан во Албанија, над 20 повредени (ФОТО+ВИДЕО)