| четврток, 6 декември 2018 |

Една од најдобрите реклами на Супербоул (ВИДЕО)

Финалето во американскиот фудбал, познатиот Супербоул, е најгледаниот телевизиски настан во САД, што и годинава најскапо ја наплаќа секоја секунда на реклама. Покрај борбата за прво место, Супербоул во последните години е и поле за натпревар меѓу маркетиншките агенции.

Рекламите што ќе се пуштаат за време на Супербоулот се подготвуваат преку цела година. Една од најдобрите годинава е рекламата за „Мофи“(Mophie), нов вид полнач за телефон, со слоганот: Kога твојот телефон ќе умре, Бог знае што може да се случи.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top