Финалето во американскиот фудбал, познатиот Супербоул, е најгледаниот телевизиски настан во САД, што и годинава најскапо ја наплаќа секоја секунда на реклама. Покрај борбата за прво место, Супербоул во последните години е и поле за натпревар меѓу маркетиншките агенции.
Рекламите што ќе се пуштаат за време на Супербоулот се подготвуваат преку цела година. Една од најдобрите годинава е рекламата за „Мофи“(Mophie), нов вид полнач за телефон, со слоганот: Kога твојот телефон ќе умре, Бог знае што може да се случи.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Шок во Бордо: Суботиќ во бесознание, доби удар од голманот на Ст.Етјен
-
Кузмановска: Неспособната власт ги задолжи граѓаните за нови 21,1 милион евра
-
И јас трпев насилство од поранешниот партнер: Министерката си ја отвори душата!(видео)
-
Руси масовно дрифтаат во снег, ни полицијата не им може ништо (Видео)