Норвешката “DNB Bankas” во 2013 година започна рекламна кампања со светската филмска ѕвезда Џорџ Клуни: “Некои луѓе се среќни во животот, за останатите паметно е да штедиме!”.
-За да започнете да штедите е исто како да започнете да вежбате – многу од нас се обидуваат да најдат добар изговор на самиот почеток. Ние веруваме дека со закрепнување на економијата, намалување на стапката на невработеност и реално зголемување на платите доаѓа вистинското време да се започне заштеда – и уште поважно, да се штеди на редовна основа” – изјави директорот на дирекцијата за продажба во “DNB Bankas”.
Во Норвешка телевизиската реклама со Џорџ Клуни набрзо стана YouTube-хит со 1 милион прегледи за само неколку недели. Денес, повеќе од 4,5 милиони ја имаат погледнато рекламата на YouTube. Во истата година кога е објавена рекламата депозитното портфолио на “DNB Bankas” пораснало за 14,3 проценти.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Шок во Бордо: Суботиќ во бесознание, доби удар од голманот на Ст.Етјен
-
Кузмановска: Неспособната власт ги задолжи граѓаните за нови 21,1 милион евра
-
И јас трпев насилство од поранешниот партнер: Министерката си ја отвори душата!(видео)
-
Руси масовно дрифтаат во снег, ни полицијата не им може ништо (Видео)