Тој прави пирамидален приказ на брендовите за да покаже како котираат брендовите во препознатливоста кога се работи за секојдневен луксуз.
Марките или произиводите поврзани со луксуз од кој било вид би можеле да имаат корист од се поголемиот број богати луѓе во светот. Брендовите кои стануваат се полесно достапни им се се понепривлечни на богатите купувачи, на пример „Луј Витон“ се смета за „бренд за секретарки“.
„Луј Витон стана премногу обичен. Сите го имаат и може да се види во речиси секој ресторан во Пекинг. Попорво би купила Шанел или Ботега Венета, бидејќи се поексклузивни“, вели една милионерка од Кина.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Вилата на Ескобар сега е луксузен хотел: Ноќевање таму чини 450 евра, има подземна сауна и спортски терени
-
Погледнете го луксузот во кој живеат Ана и Швајни! (галерија) (видео)
-
Има само 20 години а живее во луксуз за кој сите сонуваат: Ова момче се што има стекнал сам?!
-
Ова се најскапите куќи во Македонија (ФОТО)