| четврток, 6 декември 2018 |

„Луј Витон“ е бренд за секретарки: Овие брендови се за богати

 

Тој прави пирамидален приказ на брендовите за да покаже како котираат брендовите во препознатливоста кога се работи за секојдневен луксуз.

piramida na luksuzot

Марките или произиводите поврзани со луксуз од кој било вид би можеле да имаат корист од се поголемиот број богати луѓе во светот. Брендовите кои стануваат се полесно достапни им се се понепривлечни на богатите купувачи, на пример „Луј Витон“ се смета за „бренд за секретарки“.

„Луј Витон стана премногу обичен. Сите го имаат и може да се види во речиси секој ресторан во Пекинг. Попорво би купила Шанел или Ботега Венета, бидејќи се поексклузивни“, вели една милионерка од Кина.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top