Едната има 47 години, а другата 56. Двете се големи ѕвезди во својата работа и двете неодамна станаа ѕвезди на кампањите на големите брендови „Версаче“ и „Живенши“.
„Версаче“ со Мадона направи добар избор во новата кампања, а поп кралицата добро се снајде и како манекенка.
Позирањето отсекогаш добро и одело на пејачката. Изгледа вистински самоуверена жена, која што Донатела Версаче, директорката на оваа модна куќа, го поставила како главно мото на рекламната кампања на женската мода.
Кога глумицата ќе ја замени манекенката тоа изгледа вака. По одличните филмски улоги, Џулија Робертс остави белег и на оваа модна куќа.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Версаче дизајнираше дрес, а цената е неверојатни 585 евра (галерија)
-
Мадона се фотографираше гола, па ги шокираше фановите на Инстаграм!
-
Најубавите за најдобриот: Супер моделите од 90-те повторно заедно на ревија за Версаче
-
Скандал во Холивуд: Се разведува Џулија Робертс поради маж кој сите го знаеме




