Станува збор за маркетиншкиот стручнак кој го предводел Одделот за маркетинг на „Самсунг“ во САД од 2008 до 2012 година, периодот на најголема експанзија на линијата „галакси“. Воедно, Голден се смета за еден од најзаслужните за големиот маркетиншки и комерцијален успех на брендот.
Потвредено е дека најпрво му бил понуден договор на определено време, и тоа на три месеци. Од XTЦ велат дека овој потег е во согласност со нивната политика на вработување квалитетен кадар, но и сѐ поголемото инвестирање во маркетинг на глобално ниво. Паул Голден ќе биде под директен надзор од страна на член на администрацијата на XTЦ Шер Венг, која и самата неодамна изјавила дека нивната компанија треба повеќе да се посвети на маркетингот.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Министерството за животна средина купи телефонска централа која може да ја снима фиксната телефонија
-
Не полнете ги мобилните телефони преку ноќ: Овој човек го држел телефонот на полнач цела ноќ, плати со живот
-
Децата на Билј Гејтс добиле паметни телефони дури на 14 години
-
„Самсунг“ сака нешто да ни покаже


