Возот е со три вагони со капацитет од 200 патници и можност за брзина до 160 километри на час, јави известувачот на МИА. Од ЦРРЦ, Македонија набавува уште една електромоторна и четири дизел гарнитури, кои, според министерот Мисајловски, треба да пристигнат до јануари следната година.
Со проектот на Владата за обнова на возниот парк на железницата, укажа Мисајловски, Македонија првпат по осамостојувањето добива електричен и модерен воз.
– Граѓаните на Република Македонија ја даваат довербата на Никола Груевски и оваа влада поради илјадници причини, а тие илјадници причини се проектите што се предвидени во програмата. Денеска имаме чест да го видиме и да се направи технички прием на првиот електричен воз што ќе го добие Македонија од нејзината самостојност. Станува збор за ултрамодерен воз кој ќе пристигне за еден месец во Македонија – изјави Мисајловски по промоцијата на возот.
Во согласност со планираното, додаде, продолжуваме со реализација на програмата.
– Македонија ќе добие шест најмодерни воза. Македонските граѓани треба да бидат задоволни и да ги чувствуваат сите благодати од програмата на Владата – рече Мисајловски.
Според директорот на „МЖ Транспорт“, Никола Костов, со новите возови се создаваат можности за зголемување на бројот на патници.
– Ќе сообраќаат на линиите Гевгелија – Скопје и Скопје – Битола, а ќе воведеме и нови деловни возови на релациите Тетово – Скопје, Куманово – Скопје и Велес – Скопје. Тоа значи дека можностите и капацитетот да го зголемиме бројот на патници во Македонија е огромен – изјави Костов.
Возовите, посочи, се со извонредни технички карактеристики и услови и ќе овозможат патниците да уживаат во патувањата.
– Ги исполнуваат највисоките европски стандарди за безбедност. Сите овие возови претходно се прегледани од телата за сигурност и безбедност на Европската комисија со оглед на тоа што овој воз на компанијата ќе биде не само прв на македонскиот, туку и на европскиот пазар – рече Костов.
Генералниот директор на ЦРРЦ, Џо Чинк, истакна дека Македонија е многу важен пазар за оваа компанија поради геостратешката положба на Балканот.
– Се надеваме дека во иднина ќе имаме и други проекти во вашата земја и во регионот и затоа вложивме многу труд и внимание во изработката на овој воз кој ги исполнува највисоките барани стандарди – изјави Чинк.
Новите патнички возови ќе имаат вкупен капацитет од 1.200 патници, што ќе покрива 60 проценти од линиите што ги одржува „МЖ Транспорт“. Треба да бидат климатизирани, опремени со вакуум тоалети, да ги задоволуваат најстрогите мерки за енергетска ефикасност, да ги исполнуваат безбедносните стандарди, како и услови за превоз на лица со ограничено движење.
Според Костов, поради високите технички карактеристики на возовите, пред нивно пуштање во сообраќај машиновозачи на „МЖ Транспорт“ ќе бидат обучени од персонал на ЦРРЦ.
Набавката на возовите се врши со 25 милиони евра, дел од кредитот од Европската банка за обнова и развој наменет за обнова на возниот парк на „МЖ Транспорт“. Со 15 милиони евра од кредитот се финансираше и купувањето 150 товарни вагони за „МЖ Транспорт“, а со 10 милиони евра обновата на постојните локомотиви и гарнитури.
ЦРРЦ е најголем светски производители на локомотиви и вагони за превоз на патници и стока. Произведува и сервисира локомотиви и вагони за патници и за товар, мотори за возила и возила за градски превоз и соодветни компоненти, а ја има произведено и првата електрична локомотива во НР Кина
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Се запали експресен воз во Германија, евакуирани 500 патници
-
Од Скопје до Солун само со автобус: Укината железничката линија!
-
Мисајловски: Молчењето околу измените на Уставот е една очајна политика на власта за манипулирање на граѓаните
-
Шилегов и МЖ промовираат вело-железнички јавен превоз, а Македонија останa без ниеден меѓународен воз



