Дизајнери, актери, уметници, водители, архитекти, музичари, новинари, бизнисмени… пријатели на добрите иницијативи и поддржувачи на позитивните општествени промени. Сите вчера вечер беа собрани на едно место по повод партнерскиот настан на компанијата „Кнауф“, уличниот магазин „Лице в лице“ и македонските дизајнери. На настанот се промовираше новиот 16-ти број на „Лице в лице“, а присутните имаа можност да бидат сведоци на претставување на нов производ – “Силни торби“ направени од реупотребени вреќи користени претходно за гипсени градежни материјали на компанијата „Кнауф“.
Десетте креативци, предводени од дизајнерката Ирина Тошева, а меѓу кои Иван Петрушевски (Флим), Ружица Мандичевска (Руки Чуки), Горан Костовски (Инд Ог), „Дизајн енд берис“, Нина Симовска, „Омајгад“, Тхе Мичо, Ем Елефантски, Мачка (Марјан Димиќ) и Драш (Драган Китановски) ставија свој авторски печат на 20-тина вреќи на Кнауф, кои имаат двојна намена: силни и издржливи, но и производ кој ги засилува ранливите сограѓани.
-Се надевам дека почесто ќе имаме вакви настани, во кои дизајнерската фела се обединува за добра кауза. Заеднички можеме вистински да дадеме придонес“, вели Ирина Тошева.
Средствата собрани од продажбата на уникатните дизајнерски торби, се наменети за Центарот за деца од улица.
-Свесни сме колку многу значи поддршката од страна на една компанија како нашата за да опстојат ваквите иницијативи. Ние, како општествено одговорна компанија, секогаш бараме начин и средства како дирекно и транспарентно да придонесеме во создавање и развивање подобро општество, изјавија од компанијата Кнауф.
Притоа, нагласија, преку овој проект „Кнауф“ демонстрира сплотеност и заедничка соработка со граѓанскиот сектор, со намера да се направат видливи позитивните промени во општеството.
Извршната директорка на Асоцијацијата за истражување, комуникации и развој „Паблик” (издавач на магазинот „Лице в лице”), Климентина Илијевски, рече дека моќта е во здружувањето и партнерствата кои уличното списание ги гради со повеќе организации, иницијативи, компании со кои што дели исти вредности.
„Партнерството не е инстант акција што завршува со една заедничка активност, туку тоа бара вложување и посветеност од двете страни, поставување јасна цел и заедничко движење кон неа. Зошто да се излезе од зоната на комфорот? Заради подобрување на корпоративниот углед и кредибилитет, заради унапредување на развојот на вработените во компаниите, заради долгорочната стабилност и импактот што би го имале во заедницата со оствареното партнерство“ , додаде Илијевски.
Новиот број на единственото улично списание во земјава, „Лице в лице“ се фокусира на темата „Партнерства“ и ја разгледува моќта на здружувањето и бенефитот што тоа го носи за заедницата и за општествтото.
Една од главните цели на компанијата Кнауф, која е една од водечките производители на градежни материјали во Европа, е директно и отворено да се вложува во општеството заради помагање, поттикнување и подобрување на социјалната одговорност на деловниот сектор кон заедницата.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.