Шопинг центрите како и коцкарниците се служат со трикови за да ги задржат купувачите што подолго.
Поради тоа во шопинг центрите нема прозори и часовници, а дополнително се служат со убав амбиент и пријатна музика, со цел тие да останат подолго и купат нешто од производите што се нудат.
Покрај тоа, тие исто така најевтините работи ги ставаат најдолу, додека пак скапите работи на видик, а кабините за пресоблекување се на другиот крај од продавницата, со цел купувачот да разгледа се што се нуди пред да одбере што сака да проба.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.