| четврток, 6 декември 2018 |

Моден викенд Скопје во борба против трговијата со луѓе

Инаку, вкупно 14 ревии и презентации ќе има на Моден викенд Скопје есен-зима кој ќе почне на 22 октомври во „Скопје Мериот Хотел“ и ќе трае до 25 октомври

Есенското издание на најголемиот моден настан кај нас, Моден викенд Скопје се приклучува во борбата против трговијата со луѓе. Луѓето не смеат да продавани и експолатирани, а кога купуваме облека треба да знаеме дека тоа парче што сме го купиле е создадено во фер работни односи, а оној што го создал односно сошил не бил експолатиран, порачаа од Моден викенд Скопје.

Моден Викенд Скопје оваа сезона ја поддржува глобалната кампања #Stopthetraffik и #GlobalBlanket покрената од британската огранизација „STOP THE TRAFFIK“, придружувана од Националната Kомисија за борба против трговија со луѓе и илегална миграција.

– Желбата да се сменат нештата во текстилната индустрија и неверојатната иницијатива да се соберат милион квадрати од рециклирани парчиња текстил со кои ќе биде сошиена „глобална прекривка“ на свеста за нас беше предизвик на кој со задоволство одлучивме да му се приклучиме. На #GlobalBlanket иницијативата се придружија и дизајнерите учесници со уникатен дизајн кој го испечативме и на маици за поголема видливост на поддршката која ја даваме – вели тимот на Моден викенд Скопје.

Инаку, вкупно 14 ревии и презентации ќе има на Моден викенд Скопје есен-зима кој ќе почне на 22 октомври во „Скопје Мериот Хотел“ и ќе трае до 25 октомври.

Настанот ќе ја отвори ревијата на „Papaz“ и колекцијата „Подем на гревот“ чии креации ги потпишува дизајнерот Андреј Папаз Ѓоргиевски. Потоа публиката ќе ја види најновата колекција на „Sigma Jewelry“, колекцијата „Маршот на боговите“ на Викторија Арсовска и за крај „Art deco“ на „Ателје Коцарева“.

Вториот ден ќе започне со студентите кои се под менторство на дизајнерката Лидија Георгиева од „Институтот за дизајн и инжењеринг на текстил“ на Технолошко-металуршкиот факултет при УКИМ во Скопје. Од идеја за кожурец како прва фаза од развојот на пеперутка, преку трансформација и финална фаза, 2017 година за студентите е одбележана како година во која континуирано се работи на тема „Метаморфоза“. Со ревијата ќе биде заокружен целиот метаморфозичен процес кој претрпел еволутивни промени низ три фази.

Следуваат ревиите на Сара Реџиќ и колекцијата „Bohemian rhapsody“, најновата колекција на „Marsin“ наречена „Inside out“ која ја потпишува Марија Трајанова, првпат „Minna Fashion“ и колекцијата „Love the spark“, и за крај на вечерта „Drama Studio“ со колекцијата „Concept 2020“.

Претпоследниот ден на есенскиот моден викенд ќе го отвори ревијата на ателјето „Алшар“ и колекцијата „Калеш Анѓа“. Следуваат ревиите на „Walone fashion group“ и првпат на Моден викенд Скопје ќе гостува српската дизајнерка Ана Трошиќ Трајковиќ со колекцијата наречена „42“. Вечерта ќе ја заокружи ревијата на „Shaleva Couture“ со колекцијата „French elegance“.

Шеснаесеттиот Моден викенд Скопје ќе биде затворен на 25 октомври во „Иновативниот центар на Македонски Телеком“ со мултимедијална презентација на Ирина Тошева поддржана од topsi.mk.

За време на Моден викенд Скопје во изложбениот простор ќе може да се види и колекцијата на „DIAS shoes and bags“, бренд кој се занимава со производство на ексклузивни кожни чевли и чанти и други аксесоари од кожа. „Ottimo handmade“ и оваа сезона ќе ги изложат уникатните пеперутка вратоврски.

 

Магдалена Несторовска, Национален координатор за борба против трговија со луѓе и илегална миграција посочи дека оваа кампања е наменета како на работниците така и на работодавачите во текстилната и модната индустрија, со цел да ја препознаат трговијата со луѓе како форма на организиран криминал, која воедно претставува грубо кршење на човековите права, и правата на работникот, искористувајќи ги лицата како работна сила со употреба на несоодветни средства и методи како што е присила, измама или злоупотреба на нивната ранлива пололба и тешка економска ситуација, а со цел нивно експлоатирање во насока на остварување огромен профит.

Генерален покровител и официјална вода на настанот е „Пелистерка“. Официјално возило оваа сезона е „LEXUS.EXPERIENCE AMAIZING“. Официјален партнер за фризурите на моделите и оваа сезона е „LAKME“ во соработка со „Студио Лили“. Официјален мејкап партнер „Shiseido“.

Моделите оваа сезона ќе ги носат чевлите од „Paolo Bocelli“. Партнер во грижата за здравјето „Merz Spezial Dragees“. Партнер на Моден викенд Скопје и омилениот гостин во сите семејства „Podravka“. Официјалното вино на сезоната доаѓа од „Vizba Valandovo Winery“.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top