Роден на: 27 октомври 1973 година во Струмица
Образование: Општа и компаративна книжевност на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ во Скопје
Која река тече под Савски мост? Ова трик-прашање со години си го поставуваат основците во лексиконите што ги пополнуваат во текот на летниот распуст. Сигурно на него одговорил и министерот со суканиците. Погрешно.
Министерот со суканиците, раста-министерот, најкултурниот во државата, писателот, поетот, книжевникот кому перото и зборот не му се најсилното оружје. Со раста-соросоидот Сарачини ги врзувала мајка Јамајка, со Министерството за култура го врзува шарената фасада, а никој не знае со што ги врза шарените во својот кабинет. Добра екипа бевме на улица, па од улица на функција. Другарите ќе му биле советници. Барем така ќе ни изгледа додека не докаже дека не било така.
Зборлест и отворен, раста-министерот вети дека ниту еден проект нема да сопре, ниту да трпи опструкции, но затоа ќе ја научи публиката како да ја восприема културата: учество на публика, развој на публика, едукација на публика, преку проекти што се случуваат надвор од тесниот центар да им овозможи на што поголем број граѓани да искусат и да се едуцираат за култура. Тој концепт тој го нарекува „културна демократија за доближување на културата до секој граѓанин“.
За разлика од деструктивните, сите под раководство на Заев, раста-министерот, во духот на „мир, брате, мир“, ништо нема да урива и, главно, има позитивно мислење за сработеното пред него. За него уметноста е широка и шарена – фасадата на Министерството за култура е споменик, но не на културата, туку на шарената променада, а за варосување биле канцелариите. За другарите само бели ѕидови, најави. Секако, како што си е редот, дебата, дебата, па ако дојде ред и реформа.
Тоа што не му појде на рака на раста-министерот се географијата и биографијата. Сакајќи да се пофалил дека научил како се владее, дека власта се отвора кон народот со споделување, со контакт, со присуство меѓу народот, а не со отворени врати и прозорци, Алаѓозовски направи географска папазјанија.
Возбуден од големата чест што му се укажува од функцијата што ја извршува, да го отвори театарскиот фестивал „Војдан Чернодрински“, Алаѓозовски над фотографија од патот кон Прилеп напишал: „Пристигнуваме во Прилеп. Градот-херој, градот на Цепенков, на Чернодрински….“. Не, не, воопшто не е малициозно да му се забележи, иако ни е јасно што сакал да напише. Што и да сакал да напише, погрешил, зашто, пред сѐ, е писател, книжевник, поет, а зборот и чистата мисла треба да му бидат најсилното оружје. Па, барем писателите живеат хранејќи се со силни емоции. Од силните емоции се раѓаат ремек-дела, затоа возбудата за „Чернодрински“ требало да биде од нуклаерни размери за да го избезуми книжевникот. И наводници ќе подзавршеле работа, но ете, ниту нив не ги напишал.
Ставајќи го Чернодрински во контекст на Цепенков, алудира на нивното потекло. Јасно ни е дека Струга и Струмица се два дијалектни света, но човек што излегол од Филолошки, едноставно, нема со што да се одбрани. Знаењето е сила, знаењето е моќ, а Боб Марли Алаѓозовски е гол.
За волја на вистината, собирачот на народни умотворби Марко Цепенков, навистина, потекнува од Прилеп, но во животописот на театарскиот режисер и писател Војдан Чернодрински како родно место е запишано струшко Селци.
Ај што погреши и се избламира, многу ги налути и стружани, кои му забележија што на прилепска Лајнарка ѝ дал значење како да е Дрим. Што не му изнакажаа по социјалните мрежи. Тие покултурните, покултурно му порачаа да читне „Википедија“, а пратеникот Антонио Милошоски му организира и квиз, за полесно да ја утврди материјата.
Епа, раста-министре, под Савски мост тече реката Сава, а Војдан е Чернодрински, зашто Црни Дрим тече низ неговата родна Струга.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.