Четиринаесет тимови од по тројца вработени со сопствен супервизор од: Макпрогрес, Колид С, Пекабеско, Рептил, Каприлат, Атлантик група, Даути комерц, Унивел, Нимекс, Офис плус, Алфи би компани, Жито маркети, Лакшми и Крашкомерц се пријавените компании кои се бореа за титулата најдобри комерцијалисти во Македонија за 2013 година.
За најуспешни беа прогласени од „Крашкомерц“, кои на ограничена полица редеа производи за грицкање.

Организатор на првиот избор за најдобри комерцијалисти во Македонија за 2013 година е „Трипл ес груп“.
Визуелната комуникација преку комерцијализацијата, всушност, е прикажување производ во продавниците од страна на производителите или дистрибутерите, на начин кој ќе ги мотивира купувачите да го купат нивниот производ. Но, како што купувачите низ годините стануваат сѐ поедуцирани за производите, така нивните производители на паметен и иновативен начин се борат со конкуренцијата како да стигнат до добра, видлива, но ограничена позиција на гондолите во маркетите.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Под засилени безбедносни мерки и само со покани утрешниот ракометен натпревар меѓу Грција и Македонија
-
И Мик Џегер го следеше натпреварот меѓу Хрватска и Англија (видео)
-
Триумф на македонските хорови: „Менада“освои второ место во Белгија, „Гортинија“ со „Мама миа“ настапи во Солун
-
Пијанистот Арда Мустафаоглу освои прво место на интернационален натпревар, следуваат концерти во Атина, Софија и Париз


