| четврток, 6 декември 2018 |

Jапонскиот производител е сериозен конкурент на европските гиганти

Ја­пон­ски­от про­из­во­ди­тел на лу­ксуз­ни авто­мо­би­ли „ле­ксус“, кој е под ка­па­та на „То­јо­та“, про­дол­жу­ва да ги из­не­на­ду­ва сво­и­те ку­пу­ва­чи низ све­тот со прет­ста­ву­ва­ње­то на но­ви­от мо­дел „ле­ксус ИС 200т“ кој е се­ри­оз­на кон­ку­рен­ци­ја на европ­ски­те про­из­во­ди­те­ли на авто­мо­би­ли од пре­ми­ум кла­са­та

Но­ви­от мо­дел го прид­ви­жу­ва дво­ли­тар­ски бен­зин­ски тур­бо­мо­тор, а про­даж­ба­та во Евро­па се оче­ку­ва да поч­не во сеп­тем­ври. Кон­ку­рен­тот на „ле­ксус“ на европ­ски­те мо­де­ли раз­ви­ва 245 коњ­ски си­ли при 5.800 вр­те­жи во ми­ну­та, до­де­ка нај­го­ле­ми­от вр­те­жен мо­мент од 350 њутн-ме­три се до­би­ва од 1.650 до 4.400 вр­те­жи во ми­ну­та.

Пре­но­сот на си­ла­та од мо­то­рот се до­би­ва пре­ку осум­сте­пен авто­мат­ски ме­ну­вач на зад­на­та оска, а овој ме­ну­вач „ле­ксус“ сво­е­вре­ме­но го раз­ви­ва­ше за су­перс­порт­ско­то ку­пе РЦ Ф.
Во­за­чи­те што по­са­ку­ва­ат рач­на из­ме­на на сте­пе­нот на ме­ну­ва­чот ќе има­ат на рас­по­ла­га­ње до­пол­ни­тел­на рач­ка под ме­ну­ва­чот, ко­ја ќе овоз­мо­жи ме­ну­ва­ње на ре­жи­мот на ра­бо­та.

Lexus-IS-200t-005

„Ле­ксус ИС 200т“ за­бр­зу­ва од 0 до 100 ки­ло­ме­три за се­дум се­кун­ди, до­де­ка не­го­ва­та ма­кси­мал­на бр­зи­на из­не­су­ва 230 ки­ло­ме­три на час. Про­сеч­на­та по­тро­шу­вач­ка на го­ри­во е се­дум ли­три на 100 ки­ло­ме­три. Еми­си­ја­та на штет­ни га­со­ви е не­што по­го­ле­ма од во­о­би­ча­е­на­та за ва­ков тип мо­то­ри и из­не­су­ва 162 гра­ма на еден ки­ло­ме­тар.

Lexus-IS-200t-004

Но­ви­от мо­тор „Ле­ксус“ ве­ќе го по­ну­ди во мо­де­лот „NX 200t“ и тој е те­жок са­мо 160 ки­ло­гра­ми. Тој е опре­мен со нај­мо­дер­ни тех­нич­ки ре­ше­ни­ја, ка­ко си­стем за ди­рект­но вбриз­гу­ва­ње (D-4ST), нов дво­ен си­стем со про­мен­ли­ва управ­ли­вост на ра­бо­та­та на вен­ти­ли­те (VVT-iW), мал ме­ѓу­ла­дил­ник на воз­ду­хот кој се осве­жу­ва со во­да и нов тур­бо­пол­нач кој оси­гу­ру­ва зна­чи­тел­но по­до­бар од­ѕив на мо­то­рот при ни­ски вр­те­жи.

Lexus-IS-200t-003

Пред по­че­то­кот на те­сти­ра­ње­то на но­ви­от мо­дел, со ко­го е по­ми­на­то по­ве­ќе од еден ми­ли­он ки­ло­ме­три, „Ле­ксус“ го те­сти­ра­ше са­мо мо­то­рот кој го оста­ви не­пре­ки­на­то да ра­бо­ти по­ве­ќе од 10.000 ча­са.

„Ле­ксус ИС 200т“ ќе се ну­ди со 17 и 18-инч­ни тр­ка­ла под кои се на­о­ѓа­ат са­мо­вен­ти­ли­рач­ки ди­ско­ви за со­пи­рач­ки­те на две­те оски, а не­го­ва­та про­даж­на це­на сè уште не е об­ја­ве­на.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top