| четврток, 6 декември 2018 |

Зошто момчето играше на „Рекорд“, а дедото пееше во автобус

penzioner

Многумина го направија луд, но многумина и го поздравија потегот на младото момче, Христијан Проданов, тоа момче што со слушалки на уши играше на „Рекорд“. Многумина се смееја и на дедото што запеа во автобус, но на многумина им ги исполни срцата со топлина и издејствува насмевка на нивните лица. Телекомуникацискиот оператор „Оне“ денеска обелодени дека распеаните дедо во автобусот, девојките на елеваторот, момчињата во ГТЦ и момчето на „Рекорд“, кои граѓаните можеа да ги послушаат и погледаат на порталите, се дел од најновата маркетинг кампања за новата понуда на постојното портфолио SELECT.

Со новата понуда од „Оне“, која ја најавивме преку распеаниот дедо во автобусот, девојките на елеваторот, момчињата во ГТЦ и момчето на „Рекорд“ сакавме да внесеме свежина, радост  оптимизам, а воедно и да ја претставиме најатрактивната постпејд понуда на телекомуникацискиот пазар во земјава. Со специјално креираната ознага #распеани, „Оне“ ја постигна целта да внесе позитивен дух меѓу граѓаните, многу комуникација и забава и уште еднаш да се позиционира како уникатна компанија и во делот на маркетинг-комуникацијата – изјави главниот маркетинг-директор во „Оне“, Виктор Доневски.

Новите тарифни модели: SELECT Promo M и SELECT Promo L кои од денеска им се достапни на новите приватни и деловни корисници, но и на постојните корисници, кои ќе направат обнова на договор на нови 24 месеци.

Ова е првата кампања на „Оне“ за оваа година, во која носечка улога има заштитното лице, поп-ѕвездата Каролина Гочева.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top