Компанијата „Аерие Реал“ во нивната нова кампања користеле манекенки чии слики не се дигитално изменети за промоција на нивната нова линија на долна облека.
Компанијата се надева дека ќе со оваа реклама ќе успее да ги натера нормалните девојки да се чуствуваат добро со нивното тело и да им ја зголемат самодоворебата.
Иако моделите се уште се убави девојки, нивните физички недостатоци не се корегирани со користење на „фотошоп“ за да тие изгледаат совршено.
Од друга страна пак, голем број на компании и понатаму користат дигитални програми како би ги направиле совршени нивните модели.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Обезбедете си навреме – црвена долна облека за среќа во љубовта, жолта за среќа во кариерата
-
Најубавите за најдобриот: Супер моделите од 90-те повторно заедно на ревија за Версаче
-
Журката ќе биде во ложата: Манекенки, мисици и домаќинки ќе ги бодрат фудбалерите (ФОТО)
-
Ѕвездите ќе мора да ги покажат своите мани – Инстаграм ќе ги означува сликите направени во Фотошоп