Досега градските власти изградија повеќе кружни текови: на улиците Ѓорче Петров, Боца Иванова, Лазо Трповски, кај црквата „Свети Петар и Павле“, кај Kатоличката црква и на булеварот Партизански одреди во Порта Влае.
Во тек е изградбата на кружните текови на улицата 16. македонска бригада во Автокоманда и на пробивањето на булеварот Србија. Бидејќи се покажаа како вистинско сообраќајно решение, Градот и понатаму ќе продолжи со нивната изградба. Во фаза на проектирање се турбокружни крстосници кај Министерството за образование и на булеварот Kочо Рацин, а исто така се планира и изградба на кружни текови на улицата Скупи, кај „Хубо маркет“ и на улицата Павел Шатев (поранешна Бихаќска).
– Kружните текови во практиката се покажаа како идеално решение за сообраќајните проблеми во градот, а со нивната изградба Скопје доби комплетно нов сообраќаен лик – сметаат надлежните во Градот.
Градските власти велат дека со изградбата на кружните текови значително се подобри ефикасноста и проточноста во сообраќајот на подрачјето на целиот град, се намали сообраќајниот метеж и долгите редици возила што чекаа на семафорите и се зголеми безбедноста на сите учесници. Воедно, со зголемувањето на проточноста на сообраќајот и намалувањето на метежот се придонесува за намалување на загадувањето на воздухот од издувните гасови.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Градоначалникот на Прилеп го прекинал проектот од Светска банка за кружен тек (видео)
-
Се комплетира булеварското поврзување на Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба, ќе се гради нов кружен тек
-
Се гради најголемиот кружен тек во Штип
-
Пред и потоа – како изгледало местото каде сега е новиот кружен тек меѓу Автокоманда и Железара (Видео)