| четврток, 6 декември 2018 |

Најмногу жалби за операторите

Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) добива најмногу поплаки за квалитетот на услугите од операторите, но тие проблеми ќе се надминат со новата мерна опрема

Robert OrdanovskiАгенцијата за електронски комуникации (АЕК) добива најмногу поплаки за квалитетот на услугите од операторите, но тие проблеми ќе се надминат со новата мерна опрема што ја набавува ова регулаторно тело и ќе ја користи од 15 април годинава, изјави вчера директорот на АЕК, Роберт Орданоски.

– Има доста поплаки во однос на квалитетот на сервисот што го нудат операторите. Купувате Интернет во кој имате една брзина, но немате можност да ја проверите таа брзина и да докажете дека не е во согласност со договорот. Од 15 април, кога ќе почне да се применува новиот правилник за квалитет на сервиси, што беше донесен на 15 септември, а за кој операторите добија преоден период за да ги подобрат своите мрежи, ќе нема можност за корекција. Нашите служби ќе бидат присутни постојано на терен и сите овие поплаки ќе ги решаваат – тврди Орданоски.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top