
Како да го спречите тоа?
– На работа не го губете времето: многу часови поминати на работа не значи и продуктивност. Пресметајте колку време губите додека пиете кафе, јадете, седите во другите канцеларии, го пребарувате приватниот емаил… ќе добиете шест ефективни часа. Живееме во општество во кое часовите поминати на работа се еден вид барометар. „Затоа што поминувам 12 часа дневно на рабита, сигурно сум повреден и поважен за фирмата“, мислат некои. Ова размислување е опасно и нелогично. Ако можете истиот резултат да го постигнете за помалку време, зошто тогаш не го направите тоа и заминете дома два часа порано?!
– Умно користете ја паузата: правете неколку кратки паузи во текот на работното време, а во текот на неделата пробајте барем две-три вечери кога сте дома да не го проверувате службениот емаил.
– Движете се: постојат докази дека вежбањето го намалува стресот, дури и ја намалува тензијата меѓу приватниот и професионалниот живот. Зашто е така? Стручњаците велат вежбањето може да биде одличен начин „психолошки да се одвоите од работата“.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.


