| четврток, 6 декември 2018 |

Кога келнерите треба да се засрамат: Слободно вратете го јадењето во овие 10 ситуации

restoran

Ретко која ситуација фрустира како неисполнети очекувања во ресторан – нарачувате феноменално јадење, а она што ќе пристигне нема ниту ф од феноменално.

Што да направите во тој случај? Ќе преречете, ќе ја вратите храната, ќе направите сцена? Без грижа, во таква ситуација можете слободно да ја вратите храната без да го навлечете гневот на целиот персонал на ресотранот, но се додека забележката ви е на место. Погледнете гво кои ситуации се прави тоа:

 

  1. Месото не е приготвено на соодветен начин.
  2. Храната е загорена.
  3. Храната не е доволно зготвена.
  4. Сте нарачале, а не сте биле свесни дека сте алергични на некоја од состојките.
  5. Јадењето е многу луто, а тоа не е нагласено во менито.
  6. Сте добиле нешто што не сте нарачале.
  7. Има влакно во чинијата.
  8. Дел од јадењето е подгреано, а дел студено.
  9. Сте добиле порција како за предјадење иако сте нарачале главно јадење.
  10. Јадењето е пресолено.

 

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top