Младиот Жарко Димоски (26) одлично се снајде во улогата на Били Флин, шармантниот адвокат во „Чикаго“, првиот мјузикл со лиценца поставен на сцената на Македонскиот народен театар (МНТ). Димоски, Арна Шијак и Јелена Јованова ги толкуваат главните улоги во мјузиклот за кој постои големо интересирање.
Димоски, кој е вработен во „Театар Комедија“ гостува во МНТ, а зад себе има уште настап во мјузикл, оној во Драмски театар, „Македонска крвава свадба“.
- Не го посакував конкретно „Чикаго”, но апсолутно посакував и посакувам светски дела по светски терк и се надевам дека ќе продолжиме да откупуваме лиценци и да правиме поубави дела од оригиналите – вели Димоски во интервју за „Република“.
Димоски игра во четири претстави кои се на репертоарот на „Театар Комедија“, а меѓу повеќето ангажмани е и водењето на радиоемисијата „Комичен мегахерц“ со својот колега Атанас Атанасовски.
Дали убаво се забавувавте за време на подготовката на мјузиклот „Чикаго“?
ДИМОСКИ: Забавата е неминовна, кога го работиш тоа што го сакаш не може да не се забавуваш. Самото тоа што треба да направиш позитивна енергетска симбиоза со 70 луѓе, е бесценето. Кога се работи мјузикл, каде и да се свртиш, отсекаде „тече“ музика а каде што има музика има и песни, а каде што има песни, нема зло. Шегата настрана, да се работи мјузикл навистина е благодат. Ѝ благодарам на Наташа Поплавска за истрајноста и за вербата во проектот и во мене.
Одлично се снајдовте во улогата на Били Флин, како од актерски аспект, така и од музички аспект, покажувајќи ѝ ги на публиката Вашите музички способности. Ви се допаѓа ли тој период од ‘20-тите години од минатиот век исполнет со многу убавина, гламур, декаденција, слобода?
ДИМОСКИ: Како што секогаш и секаде велам, тоа е периодот во кој сакам да одам ако некогаш се измисли временска машина. Тоа е една ера на прогресивност, живот со многу стил, како што љубам да кажам, ера на многу чад и алкохол, исполнетост на сите сетила, токму како во претставата „Чикаго“.
Помислувавте ли дека некогаш во Македонија ќе глумите во мјузикл и тоа во мјузикал со лиценца, по сите правила и прописи, како на Бродвеј?
ДИМОСКИ: Досега имам глумено во еден мјузикл, „Македонска крвава свадба“ на Драмскиот театар и тоа беше првото мое искуство. Секогаш велам: Ништо не е невозможно ако доволно силно го посакуваш. Не го посакував конкретно „Чикаго“, но апсолутно посакував и посакувам светски дела по светски терк и се надевам дека ќе продолжиме да откупуваме лиценци и да правиме поубави дела од оригиналите.
Каква иднина му предвидувате на „Чикаго“? Дали ќе гостува по фестивали, ќе има ли шанса да го видат гледачи надвор од Скопје?
ДИМОСКИ: Блескава иднина, во секој случај. Интересот е многу голем, реакциите и коментарите на публиката се многу позитивни. Самиот факт што се бара билет повеќе говори за иднината од секаков аспект. Не знам каде би гостувале во Македонија, освен во Велешкиот театар, говорам исклучиво за техничката опрема на сцената, а за надвор од Македонија искрено се надевам дека ќе стигнеме и до Бродвеј за да покажеме колку талентиран народ постои таму некаде на замаглениот Балкан во библиската Македонија.
Што е она што многу ве импресионира во мјузиклите?
ДИМОСКИ: Комплетноста на делото како театарски жанр – мјузикл. Комплетноста на актерите. Глумата, пеењето, играњето! Овие три работи бараат беспрекорна дисциплина, одржување на психофизичката состојба, постојани вежби, негување на гласот, познавање на сопствената анатомија пар екселанс. Координацијата со сите околу тебе, водството под диригентската палка – дисциплината на работа во секој случај.
Вие сте од младата генерација актери, вработен во жанровскиот „Театар Комедија“. Како е денес да се биде актер во Македонија?
ДИМОСКИ: Сѐ уште не знам како е да се биде актер во друга држава, па нема да си земам за право да говорам за тоа. Во Македонија, лично за мене ќе говорам, за да не бидам сфатен погрешно, е одлично, има многу ангажмани. Работам по три-четири работи повеќе од 12 саати секој ден и нормално е да е исплатливо. Секогаш е подобро приходите да се поголеми, но тоа е работа на личен пазар.
Тешко ли е да се насмее публиката?
ДИМОСКИ: „За вкусовите не се дискутира“. Тоа значи дека и во публиката има разни вкусови. Некогаш и најдобро осмислените, најдобро напишаните шеги нема ни да ја скокотнат публиката за разлика од тоа што некогаш и обична пцовка ќе ја насмее до солзи. Затоа прашањето, дали е тешко или лесно да се насмее публиката, е дискутабилно. Во секој случај, убаво е да ја смееш публиката, чувството е бесценето.
Иако публиката не треба да се дели според возраста, впечатокот е дека „Тетар Комедија“ има млада публика која не пропушта премиера на нова претстава. Има ли шанси театарот да го промени светот на подобро?
ДИМОСКИ: Во „Театар Комедија“ може да се сретнат сите генерации, но најзастапена е помладата публика. Да,тоа е точно и тоа е добро, зашто колку повеќе едуцираме млади луѓе, толку подобра иднина ќе имаме, а со тоа, нели, се надеваме да го промениме светот на подобро. Апсолутно верувам дека театарот како медиум може да влијае на промена на светот, како на локално ниво така и на глобално ниво, колку недостижно и да звучи тоа!
Што станува со филмот? Одите на аудиции, во какви филмови би сакале да глумите?
ДИМОСКИ: Последната моја филмска улога беше во играно-документарниот филм „Последниот Македонец“ и воедно првата улога во долгометражен филм. Имам снимено прилично кратки филмови, а во еден период бев и дел од серијалот „Тврдокорни“. На аудиции одам кога има, но за жал ги има многу ретко. Мојот вкус за филмови е доста деликатен но, дај боже да има понуди, после е лесно.
Кои се следните проекти во кои сте ангажирани?
ДИМОСКИ: Пред некој ден во „Театар Комедија“ почнавме нова претстава со Синиша Евтимов. Работниот наслов на текстот е „Вардарски пастуви“. Претставата, здравје, ќе биде многу забавна, а со премиера треба да излеземе некаде на почетокот на март. Повеќе нема да откривам. Во моментов немам други театарски ангажмани.
Разговараше: Александра М. Бундалевска
Фото: Александар Ивановски и Емил Петров
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст








