Иако многумина ја сметаат за фирма идеална за вработување и започнување на кариерата, некои кои пробаа да работата во Фејсбук изнесуваат лоши искуства.
Еве најинтересни искуства на разочарано вработени:
- Не постои добра организација на работа
Голем број на вработените се жалат дека е мошне тешко да се организира и работи со голем број на луѓе.
Како фирма растеме мошне брзо, но надредените воопшто не се трудат да ја стабилизираат целата инфраструктура и организираат подобри тимови.
- Фејсбук се преправа како да не е голема фирма
Луѓето на водечките позиции се однесуваат како Фејсбук да е некој малечок старт ап, а не голема компанија.
Тоа е исто како Адам Сендлер во филмовите да сака да толкува улога на тинејџер. Едноставно е смешно.
- Најлошо работно искуство
Привремено ме вработија во Фејсбук додека менував една вработена која беше на породилно отсуство. Во ништо не ме упатија, а уште помалку ме поддржаа.
- Бараа од мене да правам неприкладни работи
Стариот дел од тимот кон мене се однесуваше непријатно и бараа од мене да работам низа неприкладни работи, како сортирање на долна облека на еден од шефовите.
- Нема јасни правила
Еден вработен тврди дека дал отказ поради тоа што по десетдневна работа надредениот не му дал никаква повратна информација за работата.
Кај нив се е игра на погодување и тоа ме полудуваше“.
6.Се прават подобри од што се
Водечките луѓе на Фејсбук Mark Zuckerberg и Sheryl Sandberg,според зборовите на поранешните вработени, се преправаат дека се иновативни, а всушност само вешто ги копираат другите брендови.
- Во канцелариите нема место ниту приватност
Еден вработен се жалел дека лошата работна атмосфера исклучително и штети на креативноста и продуктивноста на вработените, кои се присилени да работат во големи канцеларии каде седат едни до други – без ниту малку приватност или мир.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.