| четврток, 6 декември 2018 |

Автомобил за урбана и за вонградска авантура

Си­тро­е­но­ва­та но­ва мар­ка „ДС ау­то­мо­би­лес“ ја прет­ста­ви осве­же­на­та и ре­ди­зај­ни­ра­на вер­зи­ја на мо­де­лот ДС4, ка­ко и но­ва вер­зи­ја на овој мо­дел под име­то „крос­бек“

На сли­чен на­чин ка­ко што не­о­дам­на бе­ше прет­ста­ве­на осве­же­на­та вер­зи­ја на ДС5, се­га и но­ви­от ДС4 до­би ди­зај­нер­ски де­та­ли што го кра­сат. Но­ва­та пред­на ма­ска е ка­ра­кте­ри­стич­на по тоа што ќе би­де знак на рас­поз­на­ва­ње на мо­де­ли­те ДС, ка­ко и но­ви­те све­тил­ки со ЛЕД-тех­но­ло­ги­ја. Но­ви­тет кај ре­ди­зај­ни­ра­ни­от ДС4 е и оп­ци­ја­та на дво­бој­на ка­ро­се­ри­ја, ка­ко и но­ва­та па­ле­та на бои, ко­ја се­га има ду­ри 38. Но­ви­тет е и тоа што се­га по­кри­вот, зад­ни­от спој­лер, ре­тро­ви­зо­ри­те и по­лу­ме­се­чи­ни­те, по жел­ба, мо­жат да би­дат ла­ки­ра­ни со цр­на, си­на, ви­о­ле­то­ва и со пор­то­ка­ло­ва бо­ја.

„Си­тро­ен“ по­крај ос­нов­ни­от мо­дел ДС4 го прет­ста­ви и но­ви­от „крос­бек“, кој ќе би­де на­ме­нет за љу­би­те­ли­те на ур­ба­на и на вон­град­ска аван­ту­ра. Под­воз­је­то на оваа вер­зи­ја на авто­мо­бил е за 30 ми­ли­ме­три по­ви­со­ка од стан­дард­на­та вер­зи­ја и ќе се ну­ди со цр­ни пла­стич­ни за­штит­ни­ци на кал­ни­ци­те, во ком­би­на­ци­ја со црн за­ден спој­лер и со цр­ни ре­тро­ви­зо­ри, до­де­ка но­са­чи­те на по­кри­вот се изра­бо­те­ни во бо­ја на алу­ми­ни­ум.

citroen-ds4-006

Два­та но­ви мо­де­ла на ДС4 рас­по­ла­га­ат со бо­га­та па­ле­та на до­бро­поз­на­ти­те мо­то­ри од ПСА.

Ос­нов­ни­от бен­зин­ски мо­тор со 130 коњ­ски си­ли и со 230 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент, до­би до­пол­ни­тел­ни де­вет про­цен­ти си­ла и ду­ри 44 про­цен­ти вре­те­жен мо­мент во од­нос на ста­ри­от ВТИ 120, кој го за­ме­ну­ва. Сле­ден во по­ну­да­та е ТХП 165, кој про­из­ве­ду­ва 165 коњ­ски си­ли и вр­те­жен мо­мент од 240 њутн-ме­три. Си­ла­та на овој мо­тор се пре­не­су­ва иск­лу­чи­тел­но пре­ку но­ви­от ше­сто­сте­пен авто­мат­ски ме­ну­вач. Па­ле­та­та на бен­зин­ски мо­то­ри ја за­о­кру­жу­ва нај­сил­ни­от ТХП 210, кој има 210 коњ­ски си­ли и 285 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент, но не­ма да би­де до­ста­пен кај мо­де­лот „крос­бек“.

citroen-ds4-003

По­ну­да­та на ди­зел­ски агре­га­ти поч­ну­ва со „блу ХДИ 120“, мо­тор со 120 коњ­ски си­ли и 300 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент. За ку­пу­ва­чи­те што са­ка­ат по­си­лен ди­зел, „Си­тро­ен“ пред­ви­де мо­тор со 150 коњ­ски си­ли и 370 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент и 180 коњ­ски си­ли со 400 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент, кој ќе би­де до­ста­пен са­мо со авто­мат­ски ме­ну­вач.

citroen-ds4-004

Две­те вер­зии на но­ви­от ДС4 ќе би­дат опре­ме­ни со но­ва­та на­пред­на тех­но­ло­ги­ја и си­сте­мот за про­лиз­гу­ва­ње, а, се­ка­ко, ќе би­дат вгра­де­ни и мно­гу­те ко­рис­ни опре­ми со кои рас­по­ла­га гру­па­ци­ја­та ПСА, ка­ко што се стар­ту­ва­ње на мо­то­рот без клуч, ка­ме­ра за во­зе­ње на­на­зад, си­стем за кон­тро­ла на мр­тви­от агол, ка­ко и ком­па­ти­бил­но­ста со мул­ти­ме­ди­јал­ни­от си­стем, кој е но­ви­тет во вна­треш­но­ста и се упра­ву­ва пре­ку се­ду­мин­чен екран чув­стви­те­лен на до­пир, а кој, пак, ели­ми­ни­ра ду­ри 12 пре­ки­ну­ва­чи. Овој си­стем овоз­мо­жу­ва прик­лу­чу­ва­ње па­мет­ни те­ле­фо­ни со опе­ра­тив­ни си­сте­ми „ан­дро­ид“ или „Иос“ и нив­но ко­ри­сте­ње пре­ку не­го.

Ре­ди­зај­ни­ра­ни­от ДС4 ќе де­би­ти­ра на Са­е­мот за авто­мо­би­ли во Фран­кфурт во вто­ра­та по­ло­ви­на на сеп­тем­ври, а во про­даж­ба ќе се нај­де ве­ќе оваа есен на си­те па­за­ри во Евро­па.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top