Новото лого е првата поголема интервенција што компанијата „Гугл“ ја направила врз изгледот на брендот во последните 16 години. Логото ќе ја задржи карактеристичната секвенца на бои, сина, црвена, жолта, сина, зелена и црвена, но го промени фонтот со кој се напишани буквите.
Ова лого е поедноставно, посовремено и попријателски настроено, и е визуелно поврзано со „Алфабет“ новата холдинг компанија на „Гугл“. За сегашното лого е употребен фонтот Product Sans.
Меѓутоа, реконструирањето на брендот на „гугл“ не е само менувањето на изгледот на името. Може да се забележи и икона за микрофон дизајнирана за да појасни дека се работи и на говорната интеракција.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст