| четврток, 6 декември 2018 |

Идеален партнер за слободно време поминато на патека

По офи­ци­јал­на­та пре­зен­та­ци­ја на ју­би­леј­на­та се­ри­ја на мо­де­лот „елис“ (Elise), кој сла­ви два­е­се­тго­диш­ни­на, бри­тан­ска­та ком­па­ни­ја за про­из­водс­тво на спорт­ски и тр­кач­ки авто­мо­би­ли „Ло­тус“ го прет­ста­ви мо­де­лот „ег­зиџ ес клаб реј­сер“ (Exige S Club Racer), кој во од­нос на ос­нов­ни­от мо­дел „ег­зиџ ес“ е до­пол­ни­тел­но по­ле­сен за 15 ки­ло­гра­ми.

„Ег­зиџ ес клаб реј­сер“ мо­же да се до­бие иск­лу­чи­тел­но со фи­ксен тврд по­крив. Вкуп­на­та те­жи­на на авто­мо­би­лот е на­ма­ле­на на 1.161 ки­ло­грам, што е ос­тва­ре­но со ко­ри­сте­ње ул­тра­лес­ни ма­те­ри­ја­ли при кон­струк­ци­ја на се­ди­шта­та и на вра­ти­те. До­пол­ни­тел­но на­ма­лу­ва­ње на ки­ло­гра­ми­те е на­пра­ве­но при кон­струк­ци­ја на аку­му­ла­то­рот.

Lotus-Exige-S-Club-Racer-2

Овој „бо­лид“ е за­мис­лен да би­де иде­а­лен парт­нер при сло­бод­но спорт­ско во­зе­ње на за­тво­ре­ни па­те­ки. При кон­струк­ци­ја­та е вгра­ден нов пре­ден на­со­чу­вач на воз­ду­хот, це­лос­но рам­но под­воз­је и нов за­ден спој­лер, што сѐ за­ед­но при бр­зи­на од 161 ки­ло­ме­тар на час про­из­ве­ду­ва до­пол­ни­тел­ни 42 ки­ло­гра­ми си­ла на по­ти­сок.

Lotus-Exige-S-Club-Racer-3

Из­ме­ни за мо­то­рот под про­ѕир­ни­от ка­пак не се пред­ви­де­ни, па та­ка „ег­зиџ ес клаб реј­сер“ ќе го прид­ви­жу­ва цен­трал­но сме­стен 3,5-ли­тар­ски бен­зин­ски мо­тор со шест ци­лин­дри, кој со аси­стен­ци­ја на ме­ха­нич­ки ком­пре­сор ис­по­ра­чу­ва 350 коњ­ски си­ли при 7.000 вр­те­жи во ми­ну­та. Вред­но­ста на нај­го­ле­ми­от вр­те­жен мо­мент из­не­су­ва 400 њутн-ме­три и се до­би­ва при 4.500 вр­те­жи во ми­ну­та. Пре­но­сот на си­ла­та на зад­на­та оска се вр­ши пре­ку ше­сто­степен ма­ну­е­лен ме­ну­вач. Авто­мо­би­лот за че­ти­ри се­кун­ди раз­ви­ва бр­зи­на од 0 до 100 ки­ло­ме­три на час, а ма­кси­мал­на­та бр­зи­на му из­не­су­ва 274 ки­ло­ме­три на час.

Lotus-Exige-S-Club-Racer-5

Во од­нос на ос­нов­ни­от мо­дел „ег­зиџ ес“, „клаб реј­сер“ е по­скап за 3.300 евра и не­го­ва­та про­даж­на це­на из­не­су­ва мал­ку по­мал­ку од 80.000 евра. Во „Ло­тус“ наг­ла­су­ва­ат де­ка, се­пак, раз­ли­ка­та во це­на е по­ма­ла би­деј­ќи вкуп­на­та стан­дард­на опре­ма вгра­де­на во но­ви­от мо­дел из­не­су­ва 6.300 евра.

Авто­мо­би­лот ќе се ну­ди са­мо во две бои, бе­ла и пор­то­ка­ло­ва, а во два­та слу­ча­ја вклу­чу­ва по­крив што е обо­ен со цр­на ма­ти­ра­на бо­ја.

Lotus-Exige-S-Club-Racer-4

„Ег­зиџ ес“ со до­да­вка­та „клаб реј­сер“ прв­пат е по­ну­ден на па­за­рот уште во 2007 го­ди­на, но то­гаш за по­гон е ко­ри­стен зна­чи­тел­но пос­лаб мо­тор со че­ти­ри ци­лин­дра и се изра­бо­те­ни са­мо 25 при­ме­ро­ци.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top