| четврток, 6 декември 2018 |

Болид во вистинска смисла на зборот

Штан­дот на гер­ман­ска­та спорт­ска авто­мо­бил­ска ком­па­ни­ја „Пор­ше“ бе­ше еден од нај­по­се­ту­ва­ни­те на што­ту­ку за­вр­ше­ни­от Са­ем за авто­мо­би­ли во Же­не­ва. Не е ни­што слу­чај­но би­деј­ќи „Пор­ше“, по­крај но­ви­от мо­дел „кај­ман ГТ4“, во це­ла­та вже­ште­на ат­мо­сфе­ра пре­ми­ер­но го при­ка­жа и но­ви­от мо­дел ГТ3 РС, се­ри­ја 911.

Porsche-911-GT3-RS-002

Бе­ском­про­мис­ни­от спорт­ски авто­мо­бил е те­жок 1.420 ки­ло­гра­ми, што е за 10 ки­ло­гра­ми по­мал­ку од акту­ел­ни­от мо­дел 911 ГТ3. На­ма­лу­ва­ње­то на те­жи­на­та е ос­тва­ре­но со ко­ри­сте­ње алу­ми­ни­ум­ска ле­гу­ра за кон­струк­ци­ја на ша­си­ја­та, алу­ми­ни­ум­ска ле­гу­ра во ком­би­на­ци­ја со маг­не­зи­ум за по­кри­вот на авто­мо­би­лот и кар­бон­ски влак­на, кои се иско­ри­сте­ни за пред­ни­от ка­пак, ка­ко и за ка­па­кот на мо­то­рот.

Во овој слу­чај, на ка­па­кот на мо­то­рот се на­пра­ве­ни до­пол­ни­тел­ни отво­ри за воз­дух, а е вгра­ден и спој­лер, чи­ја­што ос­нов­на функ­ци­ја е зго­ле­му­ва­ње на си­ла­та на Зем­ји­на­та те­жа за оп­ти­мал­но прис­по­со­бу­ва­ње со под­ло­га­та на па­тот при го­ле­ма бр­зи­на. Над овој спој­лер е по­ста­вен уште еден по­го­лем, кој е ди­зај­ни­ран по при­ме­рот на спој­ле­ри што се ко­ри­стат кај авто­мо­би­ли­те за тр­ки.

Porsche-911-GT3-RS-007

Кај „пор­ше 911 ГТ3 РС“ спе­ци­фич­ни се отво­ри­те за воз­дух кај стра­нич­ни­те пред­ни и зад­ни кри­ла за да се на­ма­ли от­по­рот на воз­ду­хот ка­ко и енорм­но го­ле­ми­те вшму­ку­вач­ки це­вки во пред­ни­от бра­ник.

Но­ви­от ат­мо­сфер­ски мо­тор, тип бо­ксер, кој „Пор­ше“ дол­го вре­ме го раз­ви­ва­ше во сво­и­те по­го­ни, има шест ци­лин­дра со за­фат­ни­на од 4,0 ли­три и 500 коњ­ски си­ли со 460 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент, што е до­вол­но 911 ГТ3 РС да раз­вие од 0 до 100 ки­ло­ме­три на час за 3,3 се­кун­ди. За за­бр­зу­ва­ње од 200 ки­ло­ме­три на час му е по­треб­но мал­ку по­мал­ку од 11 се­кун­ди. Ма­кси­мал­на­та бр­зи­на на овој „бо­лид“ из­не­су­ва по­ве­ќе од 322 ки­ло­ме­три на час.

Porsche-911-GT3-RS-006

Пре­но­сот на си­ла­та се вр­ши пре­ку се­дум­сте­пен авто­мат­ски ме­ну­вач со две ква­чи­ла на зад­на­та оска, а вкуп­на­та управ­ли­вост е по­мог­на­та и со бло­ка­да­та на ди­фе­рен­ци­ја­лот.

Во од­нос на дру­ги­те мо­де­ли од се­ри­ја­та 911, вна­треш­но­ста на ГТ3 РС се раз­ли­ку­ва по бе­ла­та под­ло­га на бр­зи­но­ме­рот, нов ди­зајн на се­ди­шта­та, три­крак во­лан, кој е об­ло­жен со ал­кан­та­ра, и по не­кол­ку кар­бон­ски де­та­ли.

По­чет­на це­на на „пор­ше 911 ГТ3 РС“ из­не­су­ва 182.000 евра, а пр­ви­те мо­де­ли во про­даж­ни­те са­ло­ни ќе при­стиг­нат по не­кол­ку ме­се­ци.

Porsche-911-GT3-RS-008

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top