Од „Ауди“ соопштуваат де-ка новиот „Р8“ е дефиниција за револуционерен дизајн. Предниот дел е сосема сменет во однос на неговиот претходник, а доби нова маска со едноделна мрежеста решетка на ладилникот. Од страна се поставени фарови со светилки со ЛЕД, а може да се добијат и ласерски фарови, кои ја удвојуваат видливоста до 600 метри.
Страничниот дел има закривена контура и истакнати рамни линии, со што се добива претстава дека овој автомобил е подолг и подинамичен.
На задниот дел има светилки со ЛЕД, како и големи отвори за вентилација, кои даваат посилен изглед и склоплив заден спојлер.
Големиот дифузер е сместен меѓу трапезоидните издувни цевки, а задното стакло овозможува прекрасен поглед на моторот. Во моделот „ауди Р8 плус“, пак, има фиксен спојлер од пластика, засилен со карбонски влакна.
„Ауди Р8“ ќе се испорачува со подобрен атмосферски мотор со десет цилиндри и со зафатнина од 5,2 литри, кој произведува 540 коњски сили со 540 њутн-метри вртежен момент. Вториот мотор што ќе биде вграден во моделот „ ауди Р8 плус“ развива 610 коњски сили со 560 њутн-метри вртежен момент.
Од 0 до 100 километри на час основниот модел забрзува за 3,5 секунди, со максимална брзина од 320 километри на час. Потрошувачката изнесува просечни 11,8 литри со емисија на штетни гасови од 279 грама на километар. Посилниот мотор троши 12,4 литри на 100 километри, а штетните гасови изнесуваат 289 грама на километар.
Двата модела силата од моторот ја добиваат преку подобрениот седумстепен автоматски менувач со три различни мода и со мануелна контрола. Силата секогаш се пренесува на двете оски во сооднос 90-10 проценти при нормално возење, а по потреба преку хидрауличното квачило целата сила може да се пренасочи на предните тркала. На задниот дел е монтиран диференцијал со механичко заклучување, кој овозможува оптимално движење при сите услови на патот.
Автомобилот во сериска опрема има 19-инчни алуминиумски бандажи, но „Ауди“ овозможи на овој модел да се вградат и 20-инчи тркала.
За запирање кај основниот модел „Р8“ се грижат челични дискови, додека кај моделот „Р8 плус“ има карбонско-керамички дискови.
„Ауди Р8“ е полесен од претходникот за 50 килограми и сега изнесува 1.555, додека посилната верзија е уште полесна и тежи 1.454 килограми.
Внатрешноста доби нови седишта, кои се обложени со напа или со алкантара, во зависност од желбата на купувачот, а целиот кокпит е фокусиран на возачот, па аналогните копчиња се заменети со новиот виртуелен систем на „Ауди“, кој се користи преку 12,3-инчниот екран во боја.
Втората генерација на „ауди Р8“ ќе почне со продажба летово, а цената на стандардниот модел изнесува 165.000 евра, додека моделот „плус“ ќе чини околу 188.000 евра.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст