По заостанувањето во однос на конкуренцијата кога се работи за ваков тип возило, „Рено“ реши дека е крајно време да влезе во костец со поискусните производители во овој сегмент на возила.
Благодарение на „Нисан“, чијашто е целосната технологија и платформа, „Рено“ по неуспешниот обид со моделот „колеос“, го произведе „кадјар“, автомобил што ќе ги задоволи и префинетите корисници и нови купувачи на теренски возила.
Иако многумина мислат дека името „кадјар“ воопшто не е звучно и привлечно, не треба да се заборави дека и за „кашкаи“ имаше слично мислење, но тоа не го спречи да ги урне сите рекорди на продажба.
„Кадјар“ е конструиран на истата платформа како „кашкаи“, но е седум сантиметри подолг, а, сепак, пократок и покомпактен од неговиот претходник „колеос“.

Дизајнот потсетува на „каптур“, но поради поголемите тркала, кои се 19-инчни, калниците под крилата доаѓаат до израз. Препознатливите странични линии со дополнителни украсни лајсни и задниот дел, кој е комбинација на „клио“ и на „каптур“, дава гаранција дека „кадјар“ ќе биде атрактивна и модерна појава. Очекувано, подобро опремената верзија доаѓа со атрактивните светилки со ЛЕД напред и одзади.
И покрај тоа што целиот внатрешен дизајн е на „Рено“, тој потсетува на „нисан кашкаи“ по контролата на клима-уредот и по рачката на менувачот. „Рено“ го интегрираше својот мултимедијален систем, кој се котролира преку седуминчен екран чувствителен на допир. Покрај големиот багажник од 472 литри, ова теренско возило има и дополнителни прегради, кои се распространети низ целата внатрешност на возилото и овозможуваат дополнителни 30 литри простор.
„Кадјар“, очекувано, ќе биде понуден во верзија со погон само на предните тркала, како и на сите четири, кои му овозможуваат на возачот три режими на возење. Освен автоматската прераспределба на силата на моторот, возачот може да ја одбере и фиксен распоред на силата на оските. Во верзијата со погон само на предните тркала, „Рено“ понуди систем против лизгање во отежнати и теренски услови на возење.

„Кадјар“, кој е 190 милиметри подигнат од подлогата, има одлични предуслови за солидно теренско возило, какво и се очекува да биде.
Интересно е што при презентацијата во Париз, „Рено“ не ги откри моторите што ќе се вградуваат во „кадјар“, но се очекува да бидат истите како во „нисан кашкаи“.
На светската премиера, која е закажана за февруари, на Саемот за автомобили во Женева, ќе бидат познати и другите податоци за него.
„Рено“ планира овој теренец да го произведува во своите погони во Паленсија во Шпанија,а ќе биде и првиот автомобил на „Рено“ што ќе се произведува во Кина за потребите на источноазискиот пазар.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст


