| четврток, 6 декември 2018 |

„Рено“, конечно, понуди атрактивно теренско возило

По офи­ци­јал­на­та пре­зен­та­ци­ја во Па­риз, Ре­но го прет­ста­ви но­во­то атра­ктив­но те­рен­ско во­зи­ло „кад­јар“, кое е по­го­лем брат на „кап­тур“ и тех­нич­ки во­оп­што не се раз­ли­ку­ва од „ни­сан ка­шкаи“

По за­о­ста­ну­ва­ње­то во од­нос на кон­ку­рен­ци­ја­та ко­га се ра­бо­ти за ва­ков тип во­зи­ло, „Ре­но“ ре­ши де­ка е крај­но вре­ме да вле­зе во ко­стец со по­и­скус­ни­те про­из­во­ди­те­ли во овој сег­мент на во­зи­ла.

Бла­го­да­ре­ние на „Ни­сан“, чи­ја­што е це­лос­на­та тех­но­ло­ги­ја и пла­тфор­ма, „Ре­но“ по не­ус­пеш­ни­от обид со мо­де­лот „ко­ле­ос“, го про­из­ве­де „кад­јар“, авто­мо­бил што ќе ги за­до­во­ли и пре­фи­не­ти­те ко­рис­ни­ци и но­ви ку­пу­ва­чи на те­рен­ски во­зи­ла.

Иа­ко мно­гу­ми­на мис­лат де­ка име­то „кад­јар“ во­оп­што не е звуч­но и прив­леч­но, не тре­ба да се за­бо­ра­ви де­ка и за „ка­шкаи“ има­ше слич­но мис­ле­ње, но тоа не го спре­чи да ги ур­не си­те ре­кор­ди на про­даж­ба.

„Кад­јар“ е кон­стру­и­ран на иста­та пла­тфор­ма ка­ко „ка­шкаи“, но е се­дум сан­ти­ме­три по­долг, а, се­пак, по­кра­ток и по­ком­па­ктен од не­го­ви­от прет­ход­ник „ко­ле­ос“.

Renault-Kadjar-005

Ди­зај­нот по­тсе­ту­ва на „кап­тур“, но по­ра­ди по­го­ле­ми­те тр­ка­ла, кои се 19-инч­ни, кал­ни­ци­те под кри­ла­та до­а­ѓа­ат до израз. Пре­поз­нат­ли­ви­те стра­нич­ни ли­нии со до­пол­ни­тел­ни украс­ни лајс­ни и зад­ни­от дел, кој е ком­би­на­ци­ја на „клио“ и на „кап­тур“, да­ва га­ран­ци­ја де­ка „кад­јар“ ќе би­де атра­ктив­на и мо­дер­на по­ја­ва. Оче­ку­ва­но, по­до­бро опре­ме­на­та вер­зи­ја до­а­ѓа со атра­ктив­ни­те све­тил­ки со ЛЕД на­пред и од­за­ди.

И по­крај тоа што це­ли­от вна­тре­шен ди­зајн е на „Ре­но“, тој по­тсе­ту­ва на „ни­сан ка­шкаи“ по кон­тро­ла­та на кли­ма-уре­дот и по рач­ка­та на ме­ну­ва­чот. „Ре­но“ го ин­те­гри­ра­ше сво­јот мул­ти­ме­ди­ја­лен си­стем, кој се ко­тро­ли­ра пре­ку се­ду­мин­чен екран чув­стви­те­лен на до­пир. По­крај го­ле­ми­от ба­гаж­ник од 472 ли­три, ова те­рен­ско во­зи­ло има и до­пол­ни­тел­ни пре­гра­ди, кои се рас­про­стра­не­ти низ це­ла­та вна­треш­ност на во­зи­ло­то и овоз­мо­жу­ва­ат до­пол­ни­тел­ни 30 ли­три про­стор.

„Кад­јар“, оче­ку­ва­но, ќе би­де по­ну­ден во вер­зи­ја со по­гон са­мо на пред­ни­те тр­ка­ла, ка­ко и на си­те че­ти­ри, кои му овоз­мо­жу­ва­ат на во­за­чот три ре­жи­ми на во­зе­ње. Освен авто­мат­ска­та пре­рас­пре­дел­ба на си­ла­та на мо­то­рот, во­за­чот мо­же да ја од­бе­ре и фи­ксен рас­по­ред на си­ла­та на оски­те. Во вер­зи­ја­та со по­гон са­мо на пред­ни­те тр­ка­ла, „Ре­но“ по­ну­ди си­стем про­тив лиз­га­ње во отеж­на­ти и те­рен­ски ус­ло­ви на во­зе­ње.

Renault-Kadjar-002

„Кад­јар“, кој е 190 ми­ли­ме­три по­диг­нат од под­ло­га­та, има од­лич­ни пре­дус­ло­ви за со­лид­но те­рен­ско во­зи­ло, ка­кво и се оче­ку­ва да би­де.

Ин­те­рес­но е што при пре­зен­та­ци­ја­та во Па­риз, „Ре­но“ не ги откри мо­то­ри­те што ќе се вгра­ду­ва­ат во „кад­јар“, но се оче­ку­ва да би­дат исти­те ка­ко во „ни­сан ка­шкаи“.

На свет­ска­та пре­ми­е­ра, ко­ја е за­ка­жа­на за фе­вру­а­ри, на Са­е­мот за авто­мо­би­ли во Же­не­ва, ќе би­дат поз­на­ти и дру­ги­те по­да­то­ци за не­го.

„Ре­но“ пла­ни­ра овој те­ре­нец да го про­из­ве­ду­ва во сво­и­те по­го­ни во Па­лен­си­ја во Шпа­ни­ја,а ќе би­де и пр­ви­от авто­мо­бил на „Ре­но“ што ќе се про­из­ве­ду­ва во Ки­на за по­тре­би­те на источ­но­а­зи­ски­от па­зар.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top