| четврток, 6 декември 2018 |

Наjголемиот теренец пристигна на пазарот

Ко­реј­ска­та фа­бри­ка за авто­мо­би­ли „Киа“, на Са­е­мот за авто­мо­би­ли во Па­риз го прет­ста­ви но­ви­от те­ре­нец „со­рен­то“, кој ве­ќе из­ле­зе во про­даж­ба, ка­ко и што се нај­а­ву­ва­ше

„Киа“ во 2015 го­ди­на про­дол­жу­ва ка­де што за­ста­на­та ми­на­та­та го­ди­на, ко­га ус­пеа да про­да­де по­ве­ќе од 2,9 ми­ли­о­ни при­ме­ро­ци, а за прв­пат во сво­ја­та исто­ри­ја за ед­на го­ди­на ус­пеа да про­из­ве­де пре­ку три ми­ли­о­ни авто­мо­би­ли од сво­ја­та га­ма.

Мо­же­ме сло­бод­но да ка­же­ме де­ка но­ви­от „со­рен­то“ е ви­стин­ска кон­ку­рен­ци­ја на европ­ски­те мо­де­ли и со сво­јот ди­зајн и ква­ли­тет е ра­мо до ра­мо со ли­де­ри­те во овој сег­мент на во­зи­ла.

Со но­ви­от ди­зајн, од­лич­ни­от над­во­ре­шен изг­лед, фан­та­стич­ни­те мо­то­ри и го­ле­ма­та пра­ктич­ност, се оче­ку­ва „со­рен­то“ да ја про­дол­жи ус­пеш­на­та при­каз­на на Ко­реј­ци­те од 2014 го­ди­на.

Kia-Sorento-003

Ле­ген­дар­ни­от те­ре­нец има це­лос­но из­ме­нет ди­зајн во од­нос на не­го­ви­от прет­ход­ник. Раз­ли­ки­те се вид­ли­ви во пред­ни­от дел, кој за­ед­но со ма­ска­та ли­чи на нос на ти­гар, до­да­де­ни­те хро­ми­ра­ни де­ло­ви во ка­ро­се­ри­ја­та, ка­ра­кте­ри­стич­на­та ли­ни­ја што па­ѓа кон пред­ни­от дел на авто­мо­би­лот, пла­стич­на­та за­шти­та на по­кри­вот, ка­ко и во спој­ле­рот на вра­та­та од ба­гаж­ни­от про­стор.

„Со­рен­то“ е долг ду­ри 4.780 ми­ли­ме­три, ви­сок е 1.685, а ме­ѓу­о­ски­но­то рас­то­ја­ние из­не­су­ва 2.780 ми­ли­ме­три, што е со­се­ма до­вол­но во но­ви­от мо­дел да се вгра­дат и трет ред се­ди­шта и по­втор­но да има го­лем ба­га­жен про­стор.

Kia-Sorento-002

Вна­треш­но­ста изо­би­лу­ва со ино­ва­ции, но на прв пог­лед се чи­ни де­ка е си­ро­маш­на по­ра­ди на­ма­ле­ни­те кон­трол­ни агол­ни коп­чи­ња. Тоа не зна­чи де­ка „Киа“ ште­де­ла на опре­ма ту­ку по­ра­ди тоа што е вгра­ден нов мул­ти­функ­ци­о­на­лен си­стем што се ко­нтро­ли­ра пре­ку го­лем ди­ги­та­лен екран чув­стви­те­лен на до­пир. Ен­те­ри­е­рот е со пре­крас­но из­бра­ни ком­би­на­ции на бои и на ма­те­ри­ја­ли и со мно­гу­број­ни раз­лич­ни до­да­то­ци, кои се лес­но до­стап­ни за си­те пат­ни­ци во авто­мо­би­лот. Ин­те­рес­но за но­во­то „со­рен­то“ е што во не­го е вгра­де­на ка­ме­ра, ко­ја да­ва прег­лед­ност на се­кој агол на авто­мо­би­лот за по­лес­но ма­не­ври­ра­ње.

Нај­по­пу­лар­ни­от агре­гат што се вгра­ду­ва е 2,2-ли­тар­ски ди­зел-мо­тор со тур­би­на, кој ис­по­ра­чу­ва око­лу 200 коњ­ски си­ли и 441 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент, што е со­се­ма до­вол­но за за­бр­зу­ва­ње со ма­ну­е­лен ше­сто­сте­пен ме­ну­вач за де­вет се­кун­ди, до­де­ка авто­мат­ски­от ме­ну­вач, кој мо­же да се по­ра­ча, за­бр­зу­ва за по­ло­ви­на се­кун­да по­бав­но.

Kia-Sorento-004

Освен овој мо­тор, но­во­то „со­рен­то“ мо­же да се до­бие и со 2,4-ли­тар­ски бен­зин­ски агре­гат со че­ти­ри ци­лин­дри, 3,3-ли­тар­ски мо­тор со шест цилиндри, ка­ко и со уште еден ди­зел-мо­тор со за­фат­ни­на од 2,0 ли­три.

Кон кра­јот на го­ди­на­та е нај­а­ве­но и по­ја­ву­ва­ње на па­за­рот со хи­бри­ден мо­тор.

Ос­нов­на­та це­на из­не­су­ва око­лу 40.000 евра, а на па­за­рот во Евро­па се оче­ку­ва да при­стиг­не на по­че­то­кот на април.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top