| четврток, 6 декември 2018 |

Четирите дами на 2014 година

Ако со ус­пе­хот што го по­стиг­на откри­ти­е­то на го­ди­на­та Да­ни­ел Кај­ма­ко­ски го пра­ви пред­вод­ник на ма­шки­от дел од естра­да­та, 2014 го­ди­на во полн сјај им при­пад­на на овие че­ти­ри му­зич­ки ди­ви, за кои со пра­во мо­же да се ка­же де­ка во из­ми­на­ти­те 12 ме­се­ци го вра­ти­ја сја­јот на тоа што зна­чи ма­ке­дон­ски му­зич­ки ква­ли­тет.

КАРОЛИНА ГОЧЕВА

Ма­ке­дон­ско­то де­вој­че ја зграп­чи за бра­да 2014 го­ди­на. Со ре­корд­ни се­дум кон­цер­ти са­мо во Скоп­је и не­кол­ку низ Ма­ке­до­ни­ја во по­мал­ку од 11 ме­се­ци, со пес­ни што уште се­га сло­бод­но мо­жат да се на­ре­чат евер­гри­ни, и со нај­про­да­ван ал­бум, ова е ед­на од нај­ус­пеш­ни­те го­ди­ни во ка­ри­е­ра­та на Ка­ро­ли­на Го­че­ва.

На овие кон­цер­ти Ка­ро­ли­на, со про­е­ктот „Ма­ке­дон­ско де­вој­че“ ја ви­доа по­ве­ќе од 11.000 лу­ѓе. За ква­ли­те­тот, за за­до­волс­тво­то на пуб­ли­ка­та, за нас­ме­а­ни­те и, исто та­ка, и за расп­ла­ка­ни­те ли­ца не­ка збо­ру­ва не­кој друг – ве­лат од неј­зи­на­та ма­тич­на ку­ќа „Ава­лон про­дук­ци­ја“.

Ка­ро­ли­на е и пр­ва­та пе­јач­ка од Ма­ке­до­ни­ја на ко­ја ѝ ус­пе­а­ло не­кол­ку па­ти низ го­ди­ни­те да ја на­пол­ни са­ла­та „Бо­рис Трај­ков­ски“.

Мно­гу­ми­на се сог­ла­си­ја де­ка сти­лот на пес­ни­те од два­та про­е­кта „Ма­ке­дон­ско де­вој­че“ го ва­ди нај­до­бро­то од неа. Овој стар ма­ке­дон­ски приз­вук, ме­ло­дии ка­ко мев­лем за ду­шо­бол, енер­ги­ја­та ме­ѓу Ка­ро­ли­на, му­зи­ча­ри­те на сце­на­та и авто­рот на пес­ни­те Ни­кол­че Ми­цев­ски, не се ус­пех са­мо за ти­мот, ту­ку се не­про­цен­лив бе­лег во ма­ке­дон­ска­та му­зич­ка исто­ри­ја.

 

ТАМАРА ТОДЕВСКА

Мо­же­би е вто­ра на фе­сти­ва­ли­те, но е пр­ва на топ-ли­сти­те. Не­скрот­ли­ва во жи­во­тот, не­скрот­ли­ва и во му­зи­ка­та, на Та­ма­ра То­дев­ска го­ди­на­ва ѝ ус­пеа да нѐ на­те­ра со не­тр­пе­ние да ја оче­ку­ва­ме се­ко­ја неј­зи­на след­на пес­на.

Ме­не ми е Та­ма­ра се­ко­гаш пр­ва, и пред пр­ва ми е пр­ва. Но, тоа е та­ка, не мо­жеш да би­деш поп во сопс­тве­но­то се­ло. Исто­ри­ја­та се по­вто­ру­ва, и јас се­ко­гаш бев вто­ра во Ма­ке­до­ни­ја – ве­ли Ти­ја­на Дап­че­виќ за пом­ла­да­та се­стра.

Се­ко­гаш не­кон­вен­ци­о­нал­на, Та­ма­ра бе­ше ед­на од ре­тки­те, а мо­же­би и са­мо ед­на, ко­ја низ го­ди­ни­те но­се­ше по­и­на­ков звук на сце­на­та. Ри­там и блуз, со­ул, џез, пес­ни што и по де­сет го­ди­ни зву­чат све­жо. Се­пак, пос­лед­ни­те две го­ди­ни и по­втор­на­та со­ра­бо­тка со ком­по­зи­то­рот Ро­берт Бил­би­лов, ка­ко и тек­сто­ви­те на Игор Џам­ба­зов, ја ста­ви­ја Та­ма­ра на вр­вот.

„Таж­на љу­бов, среќ­на пес­на“ бе­ше прог­ла­се­на за ап­со­лу­тен ра­ди­ски хит, а до­де­ка ја слу­ша­ме „Брод што то­не“ оче­ку­ва­ме де­ка, ко­неч­но, Та­ма­ра ќе из­да­де и ал­бум.

По­крај ус­пе­си­те на сце­на­та, 2014 го­ди­на Та­ма­ра ќе ја па­ме­ти ка­ко го­ди­на­та ко­га Але­ксан­дар Ди­ми­тров­ски – Мач­ка ста­ви свр­ше­нич­ки пр­стен на неј­зи­на­та ра­ка.

 

ЕЛЕНА РИСТЕСКА

Мо­же­би пре­дол­го ја не­ма со но­ва пес­на или со ал­бум, но во 2014 го­ди­на Еле­на Рис­те­ска нѐ по­тсе­ти зо­што со го­ди­ни ја вбро­ју­ва­ме ме­ѓу нај­до­бри­те ма­ке­дон­ски пе­јач­ки. Го­ди­на­ва на му­зич­ки план ја обе­ле­жи неј­зи­ни­от ан­гаж­ман во „Тво­е­то ли­це зву­чи поз­на­то“, а неј­зи­ни­те транс­фор­ма­ции до­би­ваа по­фал­би од це­ли­от ре­ги­он. Гла­со­ви­те на пуб­ли­ка­та беа пре­суд­ни таа да стиг­не и до фи­на­ле­то на му­зич­ко­то шоу, иа­ко во по­лу­фи­на­ле­то пе­е­ше со на­сти­на­ти си­ну­си, те­ра­пи­ја од ин­јек­ции и со дво­не­де­лен по­сто­јан ле­кар­ски над­зор.

Бе­лег на шо­у­то оста­ви најм­но­гу со уло­га­та на Ес­ма. Ни шмин­ка­та ни ве­штач­ка­та ко­жа не пре­чеа „Зај­ди, зај­ди“ да ги расп­ла­че ко­ле­шки­те, да ги оста­ви со по­до­тво­ре­на уста ко­ле­ги­те, а од­ле­пе­ни­от ла­жен му­стаќ на Ба­не Мо­ји­че­виќ да збо­ру­ва сам по се­бе.

Са­мо Ма­ке­дон­ка мо­же та­ка да ја ис­пее „Зај­ди, зај­ди“ – ре­че во­ди­те­лот Иван Ива­но­виќ.

Тоа бе­ше на­стап што до­пи­ра­ше дла­бо­ко во ед­на па­три­от­ска жич­ка, ко­ја се­кој од нас ја има кол­ку и да не са­ка да приз­нае.

Би­деј­ќи шо­у­то е од ху­ма­ни­та­рен ка­ра­ктер, по­бе­да­та во ед­на епи­зо­да на Еле­на ѝ до­не­се 1.000 евра, кои таа ги по­да­ри во До­мот за де­ца без ро­ди­те­ли и ро­ди­тел­ска гри­жа „11 Октом­ври“.

 

САРА МЕЈС

Ако Џо­кси се слу­ша на Ве­лиг­ден, Са­ра се слу­ша на дожд. За­раз­на­та „Вр­не, вр­не“, е пес­на­та со ко­ја, ко­неч­но, се­кој доз­на ко­ја е Са­ра Мејс, и за ко­ја и де­нес се ка­жу­ва­ат ви­це­ви по­ло­ши и од вр­неж­ли­во­то ле­то.

Са­ра Ко­ста­ди­нов­ска од­нос­но Мејс (Mace) скра­те­но од „Macedonia“, ре­тко кој го оста­ви рам­но­ду­шен. Неј­зи­на­та по­и­на­ква по­ја­ва, тем­пе­ра­мен­тот на умет­ник и спе­ци­фич­ност што ја рас­тре­се ма­ке­дон­ска­та му­зич­ка сце­на, ја на­пра­ви­ја оваа го­ди­на неј­зи­на­.

Тоа со што до­би­ва најм­но­гу по­е­ни, по­крај впе­чат­ли­ви­от на­стап и екс­цен­трич­но­ста, е тоа што таа е автор на сво­и­те пес­ни, во кои најм­но­гу до­а­ѓа до израз неј­зи­на­та уни­кат­ност.

Со по­че­то­кот на 2014 го­ди­на поч­на и учес­тво­то на „Танц со ѕвез­ди­те“ ка­де што стиг­на и до фи­на­ле­то, шоу со кое ѝ се приб­ли­жи на пуб­ли­ка­та.

Са­ра е ед­на од ре­тки­те дип­ло­ми­ра­ни хар­фис­тки од Ма­ке­до­ни­ја, а до­де­ка па­у­зи­ра­ше од овој ин­стру­мент по­ра­ди по­вре­да на те­ти­ва­та, таа про­дол­жи со изу­чу­ва­ње на џез и на поп-пе­е­ње на ма­ги­стер­ски­те сту­дии на Му­зич­ка­та ака­де­ми­ја во Бу­га­ри­ја.

Са­ра го има и нај­про­во­ка­тив­ни­от ви­де­ос­пот за 2014 го­ди­на, за „Нам­ба­ре­ја“ со што са­мо по­твр­ди де­ка не за­пи­ра на па­тот до ѕвез­ди­те.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top