Српскиот актер Борис Миливојевиќ (42) ја толкува главната улога во филмот на Дарко Лунгулов „Споменикот на Мајкл Џексон“ со кој беше отворен 13. Фестивал на европски филм „Синедејс“ во скопското кино „Милениум“. Филмот светската премиера ја имаше на 7 јули на угледниот фестивал во Карлови Вари. Тоа е копродукциски филм во кој поголемиот дел од екипата е од Македонија. Филмот се снимаше во Србија и во Македонија, а од Македонија во филмот учествуваа и сценографот Kирил Спасески, снимателот на звукот Игор Поповски, бум-операторот Дарко Бошковски, додека продуцент на филмот е Огнен Антов. Дел од екипата беше во Скопје на премиерата, а „Република“ направи интервју со главниот актер Миливојевиќ.
Миливојевиќ играше во сите поважни српски ТВ-серии и филмови: „Молњи“, „Заборавени“, „Црн бомбардер“, „Пакет-аранжман“, „До коска“, „Убавите села, убаво горат“, „Ние не сме ангели 3“, „Црна змија 2“ и многу други.
Го толкувате Марко, ликот што е полн со ентузијазам. Марко, за да го спречи заминувањето од градот на љубовта на својот живот, крева споменик на кралот на попот, Мајкл Џексон. Што е во состојба да направи Борис за љубовта?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Марко не го прави тоа само поради љубов кон сопругата, туку и за општо добро. Имам впечаток дека тоа општо добро зависи од нашето општо лично добро. Секој сам си угодува во една најосновна, најбазична, најпозитивна смисла и тогаш ги шириме круговите, односно себеси си правиме добро, но и на другите околу нас. За љубовта човек е во состојба да направи многу големи дела и злодела, да направи најдобри и најглупави работи. Јас сум во состојба да направам сѐ. Како што минуваат годините, сега имам 40 и повеќе, можеби и не би направил нешто што би го сторил на 18 години. Уште мислам дека љубовта е главен двигател и нешто со кое се почнува и се завршува.
Дали ја сакате музиката на Мајкл Џексон. Дали некогаш сте шармирале девојка играјќи на „Трилер“?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Ја сакам музиката, се занимавам со музика. Дома секој слободен момент го користам за да направам некоја нова песна. Што се однесува до музиката на Мајкл Џексон, не бев некој голем обожавател на неговата музика, но ми се допаѓаа некои негови песни. Имаше три-четири хита. Но, тој, секако, не би ми бил прв избор кога би кревал некому споменик. Не сум шармирал ниту една девојка на „Трилер“. Шармирав девојки на друга музика, од други групи.
Дали е храброст да го направиш тоа во што веруваш?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Мислам дека е храбро да се работи тоа во кое веруваш. Но, тоа што е многу поважно е да си сигурен во тоа во што веруваш дека е вистинското. Кога ќе се соочиш со тоа, треба да научиш да се слушаш, да си веруваш. Тогаш ќе се трудиш да живееш по тие принципи. Живееме во систем во кој сѐ е изместено, систем што не е идеален. Живееме во монетарен систем, а камен-темелникот на монетарниот систем е корупција и тука човек на може да биде чесен, колку и да сака. Јас, како и сите луѓе, правам компромиси. Се надевам дека тоа ќе се смени. Постојат неколку начини. Има луѓе што имаат моќ да го сменат тоа, но верувам дека тие нема лесно да се откажат од моќта што ја имаат. Јас верувам во луѓето. Човекот, ако има моќ да остави некое наследство зад себе, сигурно ќе сака да направи нешто по што ќе го паметат луѓето, дека направил нешто добро за себе, за другите, за децата. Некако овој систем премногу нѐ отуѓува едни од други. Не е лесно да дојдеш до себе, а не, пак, храбро да живееш така. Се прават премногу компромиси, луѓето не се доволно храбри, а храброст е да го направиш тоа во што веруваш.

Каква беше соработката на филмот со Тони Михајловски и со Петар Мирчевски?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Феноменално беше да се работи со Македонците. Тие се прекрасни луѓе. Михајловски го познавам од порано, уште од „Скомрахи“ и од моите студентски денови. Го гледав во неколку претстави и мислам дека е исклучителен актер. Мирчевски го запознав на снимањето на филмот. Скромен, прекрасен човек.
Што Ви е подраго, да глумите на филм или да играте во театарска претстава?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Станува збор за две различни работи. Театарот е потежок за работа. Треба два часа да бидеш концентриран, да ја „изнесеш“ улогата во еден здив, да имаш доволно физички сила и психички да си подготвен. Тоа не е лесно. На филмот се концентрираш на помало парче. Театарот и филмот се два сосема различни медиума. Слабо посетувам театар. Ако се прашувам јас, би ги исфрлил столовите од театар и тогаш луѓето би доаѓале да гледаат нешто што, навистина, бара внимание, нешто што заслужува да биде гледано. Тоа што му недостига на театарот е тоа што има премногу седење, гледање, аплаудирање, сето тоа ми е стерилно. Секако, постојат претстави што се такви, и такви треба да бидат. Состојбата со филмот не е ништо подобра.
Зошто побегнавте на село?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Јас не побегнав на село. Во животот сум бегал само од куче, да не ме касне. Не знам од каде ова прашање. Сум го чул неколку пати ова, но јас не побегнав на село, туку му одев в пресрет неколку пати.
Премиерата на филмот во Белград помина одлично. Што очекувате од филмот?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Филмот добро помина во светот, на фестивалите каде што беше емитуван. Не знам колку луѓе ќе го видат во киносалите. Се надевам дека голем број луѓе ќе го видат филмот бидејќи тој говори за многу важни работи во нашиот живот. Тој е еден вид рецепт за тоа како би требало да се менуваат некои работи и како треба да веруваш во себе, во љубов и да не губиш надеж.
Денес сте еден од најангажираните актери во Србија. Има ли нешто што сте пропуштиле во животот, нешто што би сакале да надоместите?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Се случува и по една-две години да не работам ништо. Имам две театарски претстави, овој филм го работев пред повеќе од две години, сега работам на квиз, играв во шоуто „Твоето лице звучи познато“. Цел живот мислев дека музиката ќе ми биде главно занимање, а со глума ќе се занимавам од хоби. Не ми беше интересно да свирам класична музика, сакав рокенрол. Никогаш не се откажав од музиката и тука сакам да се обидам.
Дали уште мислите дека бракот е приказна од некои минати времиња?
МИЛИВОЈЕВИЌ: Не мора човек да стави потпис, да се колне дека ќе сака некого цел живот бидејќи нема да го сака. А кога нема да го направи тоа, ако не потпише, тогаш има шанси да сака некого цел живот. Јас мислам дека кога некого сакаш, го сакаш секогаш, со поголемо или помало лудило. Ако чувствуваме потреба да бидеме со некого, нема потреба нешто да потпишуваме. Хартијата нема да го смени тоа. Познавам многу двојки што се заедно цел живот, имаат деца, а никогаш ништо не потпишале. Ако има некаква привилегија или корист од тоа што се потпишува таа хартија, мислам дека само тогаш треба да се направи. Мислам дека потписот не помага во љубовта.
Разговараше: Александра М. Бундалевска
(Интервјуто со Борис Миливојевиќ е објавено во 116. број на неделникот Република, 21.11.2014)
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст


