Одговорните од компанијата објавија дека почнале да го тестираат копчето за купување (buy), опција која ќе им се допадне на сите бизнис корисници, бидејќи целта е да ги насочи продажбата, односно купувањето индивидуалците или преку фан-страните на компаниите.
Со ова копче, луѓето ќе можат да кликнат на рекламите или постовите споделени од фан-страните на компаниите и директно да го купат тоа што им е потребно, без да го напуштат Фејсбук – се вели во официјалното соопштение.
Ваквиот чекор беше претходно навестен од компанијата, која не е единствена чии планови се насочени кон купување преку социјални мрежи. И Твитер неодамна објави дека експериментира со копчето за купување, кое ќе има слична опција.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.



