По напорниот ден, вредните Јапонци сакаат да се отпуштат. Но се повеќе се отпуштаат со многу алкохол, па сè почесто знаат да се онесвестат на улица и така таму да спијат до наредниот ден, пишува „Метро“.
Загрижени поради ваквите чести глетки, вработените од најголемиот синџир на барови во Јапонија „Јаочо“, решиле да покренат кампања „номисуги“, што значи – премногу пијан.
Кога ќе видат пијано лице како спие на улица околу него залепуваат бела леплива лента и покрај него го ставаат своето лого „номисуги“ и ги охрабруваат минувачите така означениот пијан човек да го фотографираат и ја објават фотографијата на социјалните мрежи со хаштаг #номисуги.
На тој начин пијаниот е јавно засрамен, а токму тоа е ударот кој би можел да помогне во запирањето на претерано консумирање алкохол.
– Јапонците имаат големо чувство за чест и ова е начин да ги засрамиме за да го променат својот однос кон алкохолот – рече потпаролот на групата.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Заев злоупотребува деца во политички цели, Одбусманот предвидува казна за вакво дело
-
Во среда ќе се знае колку партии ќе учествуваат во кампањата за референдумот и колку пари ќе добијат
-
Кампањата за референдумот ќе чини 80 милиони денари
-
Владата в среда ќе ја одреди сумата што ќе се потроши за референдумската кампања