Македонската поп-пејачка е нов партнер на мултибренд концептот „Фешн енд френдс“ (Fashion&Friends). Таа со години е верна на „Фешн грп“. Атрактивните брендови како Guess, Guess by Marciano, Replay, Maison Scotch, Desigual и Gaudi, одлично прилегаат на впечатливиот имиџ на Елена, без разлика дали се работи за настап или приватно.
Во рамките на соработката помеѓу се предвидени се повеќе заеднички проекти меѓу кои е и интересната фотосесија со избор од колекциите за пролет/лето 2014, потпишана од Дарко Мораитов. Елена е претставена во неколку различни изгледи во фотосесијата, почнувајќи од спортски и лежерни парчиња, преку разиграни, разнобојни комбинации, па сè до црно-бела елеганција. Во секој од нив таа изгледа во свој стил – заводливо и гламурозно.
Мултибренд концептот „Фешн енд френдс“ постои од октомври 2012 година, а од оваа сезона импресивната листа на брендови е дополнета со Diesel, Hugo Boss Orange и италијанскиот бренд за чевли Roberto Boticelli.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст