„Луј Витон“ е најскапиот светски бренд, а вредноста на компанијата се проценува на 23.6 милијарди долари, наведува „Форбс“. Освен дизајнирани парчиња облека, тие имаат и свој накит и алкохол.
Веднаш зад него е „Гучи“, чија вредност се проценува на 14 милијарди долари.
На трето место на листата на „Форбс“ е „Хермес“ кој вреди 6.18 милијарди, а потоа „Картие“ со 5.5 милијарди и „Тифани“ кој вреди 5.16 милијарди долари.
Следуваат „Барбери“ порценета на 4.34 милијарди, „Прада“ со 4.27 и „Ралф Лорен“ со 4.04 милијарди долари.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.



