Не го гледав доделувањето на „Оскарите“, но, дефинитивно, уживав во нив – преку „Твитер“. Насобраните светски познати и супербогати либерали и левичари имаа една задача, но не успееја да ја исполнат. Дури и спектакуларната грешка при објавувањето погрешен победник за најдобар филм не беше проблемот, ниту, пак, тоа дека една личност направила грешка. Грешки се прават цело време.
Во реалноста, таа вињета на безумните е совршена илустрација за тоа зошто либералниот естаблишмент се распаѓа: обземени од омраза кон нешто што е спротивно на нивниот сопствен себепочитуван светоглед, осудувајќи ги на вечно одвлекување на вниманието. Резултатот е неизбежно паѓање и горење.
Со други зборови, демократите и либералите возат во пијана состојба додека пишуваат СМС веќе осум години. Скршнувајќи во погрешна лента, тие се судираат со други автомобили во сообраќајот и седат збунети прашувајќи се што се случило. Неколкутемина преживеани се извлекуваат од автомобилите и врескаат на невините луѓе што ги повредиле. Впрочем, тоа никогаш не е нивна вина, туку на секој што ќе се осмели да им излезе на патот.
Домаќинот на доделувањето на „Оскарите“, Џими Кимел, го предводеше патот и, како што забележи „Ентертејмент викли“, „првиот куршум кон Доналд Трамп беше истрелан само неколку минути по почнувањето на церемонијата, а потоа куршумите само продолжија да доаѓаат. Низ исклучителен број шеги, алузии и искрени артикулации инспирирана од едно лице за време на доделувањето на наградите, Холивуд ги нападна Трамп и неговата политика… ”
Можеби целта беше претседателот Трамп, но беа исмеани и луѓето што гласале за него.
Јас очигледно бев еден од милионите што не го следеа преносот, а програмата „Еј-Би-Си“ имаше најмала гледаност во девет години. „Лос Анџелес тајмс“ потроши илјадници зборови обидувајќи се да објасни зошто рејтингот на шоуто доживеа пад трета година по ред. Се емитуваше доцна, објаснија тие, учествуваа нискобуџетни филмови, а, можеби, и самата остра критика кон претседателот Трамп од страна на учесниците на „Оскарите“, исто така, одвратила некои гледачи.
Мислите? Но, не се работи за критика кон некој претседател, туку за постојаното критикување на Холивуд на поголема маса луѓе.
Трансформацијата од актери во насилници што ги осудуваат оние што не се согласуваат со нив е нешто што Џорџ Орвел би го разбрал и тие се во ист слободен пад како нивната сакана Демократска партија. „Ванити фер“ минатата година објави дека Дерек Томпсон укажал оти во 2016 година филмската индустрија била на добар пат секоја година да продава сѐ помалку билети по лице во САД можеби уште од пред 20-тите години од минатиот век и најмалку вкупно билети во две децении.
За среќа, единствените луѓе што беа повредени од лицемерието на либералните на оскаровската ноќ беа самите либерали. Многу полошо се случува кога тие, всушност, спроведуваат моќ.
Обамакер, исто така, беше спомнат на оскаровската ноќ: концепт базиран на фантазија. Како што, всушност, посочи еднаш Џонатан Грубер, еден од неговите архитекти, Обамакер се потпира на глупоста на американските гласачи и на лаги, уништува човечки животи и речиси ја уништи американската инфраструктура за здравствена заштита.
Подемот и ширењето на терористичката група Исламска држава во 2014 година и последователниот геноцид на христијаните на Блискиот Исток, кој беше признат од ОН, беа овозможени од страна на претседателот, кој јавно ја спореди крвожедната терористичка група со јуниорска репрезентација сигнализирајќи дека нема да се преземат мерки против нив.
„Нешенел ривју“ нè потсетува: „За неколку месеци ИСИС воспостави де факто главен град во Рака, Сирија; зазеде големи делови на земјата и дојде во северен Ирак; го зазеде Мосул, вториот град по големина во Ирак, пред да продолжи кон Багдад; се обиде да изврши геноцид врз малцинството Јазиди во северен Ирак; и ги вовлече САД во воздушна кампања во септември 2014 година“.
Како што објави „Сан“, летото 2016 година протекоа разузнавачки информации од Белата куќа, кои открија дека ИСИС има „целосно оперативни разграноци во 18 земји“.
Претседателот беше премногу зафатен со неговото „наследство“ и обработка на американското општество за да се справи со растечкиот рак на тероризам.
Исто така, во 2012 година Обама даде драматична изјава за „црвената линија“ за хемиското оружје во Сирија што се користи врз сириските граѓани.
– Бевме многу јасни со режимот на Асад, но и со други играчи на теренот, дека „црвената линија“ за нас е хемиското оружје што се движи наоколу или што се користи – рече Обама.
Подоцна истата година, Башар ал Асад уби 1.500 луѓе во напад со хемиско оружје, но Обама се повлече. Зошто? „Бизнис инсајдер“ дозна: „Наводно, Обама одбил да се спроведе црвена линија во Сирија откако Иран се закани дека ќе се повлече од нуклеарниот договор“.
Многу зборови, драма и морална горделивост, а потоа колапс кога се во прашање детали и посветеност.
Крајниот пример за фокусот на демократите на сосема погрешна работа што води до катастрофа е дебаклот на Хилари Клинтон во претседателската трка.
Можеби тие се потпирале на глупоста на американските гласачи, но тоа беше погрешно. Во различни реконструкции на мизерната кампања, неуспехот се сведува на опседнатоста на Хилари со себеси и со нејзините овластувања. Се претпоставуваше дека таа ќе победи на изборите.
Со преголема самоувереност и задоволност од себеси, таа ја зеде здраво за готово основата на нејзината стратегија и беше сигурна дека ќе биде инаугурирана. За време на целата кампања, неа ѝ беше кажано дека има само едно име на картичката во пликот на победникот и дека тоа било нејзиното. Но, не беше така.
Ви звучи познато?
Извор: „Вашингтон тајмс“, анализа на Тами Брус
Превод: Ана Цветаноска
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Последни
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст