Руската тенисерка со германскиот производител потпиша тригодишен договор за промовирање на Порше низ светот.Марија Шарапова со Порше контактирала лани по триумфот на тенискиот турнир во Штутгарт чиј спонзор е компанијата.
За победата на турнирот, Шарапова тогаш, покрај паричната награда, дови и бел порше кабриолет, за кој подоцна изјавила, дека во почетокот се плашела да го вози но, подоцна, многу го засакала и почнала навистина да ужива во него.
Директорот на Порше Матијас Милер објаснил дека компанијата ја одбрала Шарапова за промоцијата на својот бренд поради нејзината елеганција, атлетските способности и врвните резултати во областа со која се занимава.
– Токму тоа се особините што ги карактеризираат и нашите автомобили – додал Милер.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.