| четврток, 6 декември 2018 |

Американски одговор на „БМВ М5“ и „мерцедес Е63 АМГ“

Пред офи­ци­јал­на­та пре­зен­та­ци­ја на Са­е­мот за авто­мо­би­ли во Де­тро­ит аме­ри­кан­ска­та авто­мо­бил­ска ком­па­ни­ја ја прет­ста­ви сво­ја­та но­ва ли­му­зи­на ЦТС-В со су­перс­порт­ски ка­ра­кте­ри­сти­ки и ко­ја со сво­јот изг­лед мо­же да ја по­ни­жи европ­ска­та кон­ку­рен­ци­ја

Овој авто­мо­бил е за­мис­лен ка­ко ди­ре­ктен кон­ку­рент на европ­ски­те „БМВ М5“ и „мер­це­дес Е63 АМГ“. Ре­ди­зај­ни­ра­ни­от ЦТС-В има 6,2-ли­тар­ски мо­тор со осум ци­лин­дри со тур­бо­пол­нач, кој про­из­ве­ду­ва 640 коњ­ски си­ли и 855 њутн-ме­три вр­те­жен мо­мент. Мо­то­рот е по­вр­зан со осум­сте­пен авто­мат­ски ме­ну­вач, кој за­бр­зу­ва од 0 до 100 ки­ло­ме­три на час за са­мо 3,7 се­кун­ди, до­де­ка ма­кси­мал­на­та бр­зи­на из­не­су­ва 322 ки­ло­ме­три на час.

Изг­ле­дот е, исто та­ка, им­пре­си­вен, ка­ко и ка­ра­кте­ри­сти­ки­те, па но­ви­от „ка­ди­лак“ има агре­си­вен пре­ден дел со мре­же­ста ма­ска и со го­ле­ми отво­ри за воз­дух. Ае­ро­ди­на­мич­ни­те до­да­то­ци, ка­ко и отво­ри­те на ха­у­ба­та, освен естет­ска­та, има­ат и упо­треб­на вред­ност.

ЦТС-В е по­себ­но впе­чат­лив по­ра­ди про­ши­ре­ни­те кал­ни­ци, зад­ни­от спој­лер, че­ти­ри­те из­дув­ни це­вки и 19-инч­ни­те бан­да­жи од али­ми­нум­ска ле­гу­ра.

Cadillac-CTS-V-002

Вна­треш­но­ста не­ма ра­ди­кал­ни из­ме­ни во од­нос на ос­нов­ни­от ЦТС, но из­бо­рот на ма­те­ри­ја­ли и на бои е мно­гу по­ква­ли­те­тен. По­ну­де­на е екск­лу­зив­на ком­би­на­ци­ја на ко­жа и на ми­кро­фи­бер за спорт­ски­те се­ди­шта­та, ка­ко и вло­шки од кар­бон­ски влак­на.

Си­те ме­ха­нич­ки и ана­лог­ни ко­ман­ди се от­стра­не­ти, до­де­ка це­ли­от си­стем на авто­мо­би­лот се упра­ву­ва пре­ку 12,3-ин­чен екран во бо­ја, чув­стви­те­лен на до­пир, пре­ку кој мо­же да се прик­лу­чат уре­ди што ко­ри­стат опе­ра­тив­ни си­сте­ми „ан­дро­ид“ и ИОС.

Cadillac-CTS-V-003

Це­ла­та ди­на­ми­ка на авто­мо­би­лот е во сог­лас­ност со ка­ра­кте­ри­сти­ки­те на мо­то­рот, па ин­же­не­ри­те од „Ка­ди­лак“ ја зго­ле­ми­ја кру­то­ста на во­зи­ло­то за це­ли 25 про­цен­ти, до­да­вај­ќи до­пол­ни­тел­ни еле­мен­ти за це­ла­та сус­пен­зи­ја. ЦТС-В до­би по­себ­на спорт­ска сус­пен­зи­ја, пре­ци­зен упра­ву­вач­ки си­стем, де­лум­на бло­ка­да на зад­ни­от ди­фе­рен­ци­јал, но и сил­ни со­пи­рач­ки „брем­бо“.

Но­ви­от „ка­ди­лак ЦТС-В“ ќе се по­ја­ви на па­за­рот кон кра­јот на ле­то­то 2015 го­ди­на. Нај­ни­ска­та це­на за овој мо­дел е 70.000 до­ла­ри.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top