Секоја компанија што сака да рекламира производ дека има позитивни влијанија врз здравјето, ќе мора да добие дозвола од посебна комисија во Агенцијата за храна која ќе одреди дали рекламата е соодветна, пренесува Дневник.
При одобрувањето ќе биде битно да се знае целта на тврдењето зошто производот дејствува врз здравјето на луѓето, изборот на зборовите на тврдењето, составот на храната и да има соодветен превод на македонски јазик на тврдењето доколку производот доаѓа од увоз.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Русија ќе ги забрани рекламите на ТВ и на радио
-
Агенција за храна и ветеринарство: Во ниту една торта од пријавената слаткарница не е најден стиропор
-
Дете се давело од торта со стиропор – позната скопска слаткарница под истрага
-
Министерството и Агенцијата за храна работат на спречување на ширењето на „јазлеста кожа“