| четврток, 6 декември 2018 |

Ми­ли­во­је Ѓор­ѓе­виќ, ФХ3Х: Ѕвез­ди­те се на екра­нот, не сме ние

Ток­му од оваа при­чи­на, ко­му­ни­ка­ци­ја­та со на­ши­те кли­ен­ти, на­ши­от фо­кус на нив­ни­те по­тре­би и на нив­ни­те ба­ра­ња е она што нѐ изд­во­ју­ва ме­ѓу кон­ку­рен­ци­ја­та, ве­ли Ѓор­ѓе­виќ во ин­терв­ју за „Ре­пуб­ли­ка“

Ма­ке­дон­ска­та ком­па­ни­ја за ани­ма­ци­ја и ви­зу­ел­ни ефе­кти „ФХ3Х“ ра­бо­те­ше на вкуп­но 11 од 20 фил­ма што се но­ми­ни­ра­ни за нај­пре­стиж­на­та филм­ска на­гра­да „Оскар“. До кра­јот на де­кем­ври, од тие 20 ќе би­дат из­бра­ни 10, за, ко­неч­но, во ја­ну­а­ри да би­дат об­ја­ве­ни офи­ци­јал­но но­ми­ни­ра­ни­те пет фил­ма. Офи­ци­јал­ни­те но­ми­на­ции на фи­нал­ни­те пет фил­ма кои ќе се бо­рат за „Оскар“ ќе би­дат об­ја­ве­ни на 14 ја­ну­а­ри 2016 го­ди­на, до­де­ка це­ре­мо­ни­ја­та на до­де­лу­ва­ње­то ќе би­де на 28 фе­вру­а­ри, 2016 го­ди­на во „Дол­би аре­на­та“ во Лос Ан­џе­лес. Ова е нај­ус­пеш­на­та го­ди­на за „ФХ3Х“. – Во вре­ме на брз тех­но­ло­шки на­пре­док и ви­зу­ел­ни ефе­кти што се ба­зи­ра­ат на нај­но­ви­те на­уч­ни до­стиг­ну­ва­ња, пр­во и ос­нов­но што тре­ба да ос­тва­ри­те е да на­пра­ви­те до­бар тим – ве­ли Ми­ли­во­је Ѓор­ѓе­виќ, еден од сопс­тве­ни­ци­те на ма­ке­дон­ска­та ком­па­ни­ја.

Че­ти­ри фил­ма, нај­ве­ро­јат­но, ќе оста­нат во след­ни­от круг и тоа „Ант­мен“, „ Од­мазд­ни­ци: Ера­та на Ул­трон“, „Мар­со­вец“ и „По­врат­ни­кот“. На Ѓор­ѓе­виќ лич­ни фа­во­ри­ти за „Оскар“ за ви­зу­ел­ни ефе­кти му се „Мар­со­вец“ и „Утре зем­ја“.

„ФХ3Х“ го­ди­на­та ја за­о­кру­жу­ва со фил­мот „Ви­ктор Фран­кен­штајн“, на кој ра­бо­те­ше тим од 20 кре­а­тив­ци.

misko fx3x 5 (Custom)

Лу­ѓе­то во ти­мот ра­бо­тат по свет­ски стан­дар­ди и ус­пе­ва­ме да ис­по­ра­ча­ме про­из­вод со нај­ви­сок свет­ски ква­ли­тет

 

Се ста­су­ва ли со ефе­кти и три­ко­ви до „Оскар“ за ви­зу­ел­ни ефе­кти? Ду­ри 11 но­ми­ни­ра­ни фил­ма по­ми­наа низ ра­це­те на „ФХ3Х“. Да­ли тој факт Ве пра­ви по­себ­но гор­ди?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Ко­га ќе се свр­там на­на­зад и ќе се на­вра­там на на­ши­те по­че­то­ци и ка­ко рас­тев­ме, про­е­кти­те што ги сра­бо­тев­ме во овие 18 го­ди­ни од на­ше­то по­сто­е­ње, те­шко де­ка не­кој би оста­нал рам­но­ду­шен. Гор­до­ста по­ве­ќе е свр­те­на кон ти­мот и кон лу­ѓе­то што не­се­бич­но да­ваа под­др­шка во си­те овие го­ди­ни. Стиг­нав­ме до оваа го­ди­на, ка­де од 16 фил­ма што имаа сво­ја пре­ми­е­ра во оваа го­ди­на, а на кои ние бев­ме дел, 11 од нив има­ат оска­ров­ски ква­ли­тет спо­ред Ака­де­ми­ја­та на филм­ски­те на­у­ки и умет­но­сти. Да, горд сум на ти­мот.

Из­ја­ви­вте де­ка зас­лу­га­та за овој ус­пех се дол­жи на це­ли­от тим на ком­па­ни­ја­та. Кол­ку е те­шко да се на­пра­ви из­бо­рот кој ќе го со­чи­ну­ва ти­мот кој, спо­ред по­да­то­ци­те, рас­те се­ко­ја го­ди­на?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Од двај­ца лу­ѓе во 1997, до 230 во 2015 го­ди­на, со план за пре­ку 300 во 2016. По­себ­но обр­ну­ва­ме вни­ма­ние на тој ста­би­лен че­кор со кој се раз­ви­ва­ме. Лу­ѓе­то во ти­мот ра­бо­тат по свет­ски стан­дар­ди и ус­пе­ва­ме да ис­по­ра­ча­ме про­из­вод со нај­ви­сок свет­ски ква­ли­тет. Во Ма­ке­до­ни­ја по­тен­ци­ја­лот по­стои, тоа го до­ка­жав­ме до­се­га. По­треб­но е да се ве­ру­ва на мла­ди­те лу­ѓе и во нив­ни­от по­тен­ци­јал.

misko fx3x 6 (Custom)

Во Ма­ке­до­ни­ја по­тен­ци­ја­лот по­стои, тоа го до­ка­жав­ме до­се­га

 

Зад Вас е нај­ус­пеш­на­та го­ди­на од 18-го­диш­но­то по­сто­е­ње на ком­па­ни­ја­та. Ва­ша пред­ност е што се­ко­ја го­ди­на ра­бо­ти­те на сѐ по­го­ле­ми про­е­кти и оста­ну­ва­те во кон­ди­ци­ја да ги сле­ди­те си­те но­ви­ни, ра­бо­теј­ќи со нај­до­бри­те. Ка­ква е Ва­ша­та ви­зи­ја за ид­ни­на­та на ком­па­ни­ја­та?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: На­ша­та со­ра­бо­тка со пет­те нај­го­ле­ми сту­ди­ја во све­тот е го­лем ус­пех сам по се­бе. Ние сме дел од нив­ни­те про­е­кти и на тој на­чин учес­тву­ва­ме во ви­зу­ел­ни­те ефе­кти на нај­ви­со­ко­бу­џет­ни­те фил­мо­ви, а тие од го­ди­на во го­ди­на се сѐ по­ин­те­рес­ни и пос­пе­кта­ку­лар­ни. Сле­де­ње­то на тех­но­ло­ги­ја­та и одр­жу­ва­ње­то на ква­ли­те­тот на нај­ви­со­ко ни­во е на­ша за­да­ча, за­ра­ди тоа сме ту­ка ка­де што сме. А во од­нос на ви­зи­ја­та, ве­ќе нај­а­вив­ме де­ка ќе по­рас­не­ме во уште по­го­лем тим, и ве­ќе зна­е­ме де­ка во 2016 ќе ја об­ја­ви­ме со­ра­бо­тка­та на уште мно­гу ин­те­рес­ни фил­мо­ви.

Мо­то­то на ком­па­ни­ја­та е „Пер­фект­но ра­бо­те­ње без пре­по­тент­но од­не­су­ва­ње“. Ова е клуч­на­та фор­му­ла за ус­пех на „ФХ3Х“?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Че­сто го по­вто­ру­ва­ме ова, ѕвез­ди­те се на екра­нот, не сме ние. Ток­му од оваа при­чи­на, ко­му­ни­ка­ци­ја­та со на­ши­те кли­ен­ти, на­ши­от фо­кус на нив­ни­те по­тре­би и на нив­ни­те ба­ра­ња е она што нѐ изд­во­ју­ва ме­ѓу кон­ку­рен­ци­ја­та.

misko fx3x 7 (Custom)

Се­ко­ја го­ди­на има­ме фил­мо­ви во кои сме учес­тву­ва­ле во ви­зу­ел­ни­те ефе­кти, а кои се во по­тес­ни­от из­бор за „Оскар“ или се офи­ци­јал­но но­ми­ни­ра­ни

 

Кол­ку „Оска­ри“ има „ФХ3Х“ во сво­ја­та ви­три­на ?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Ха­ха­ха, ни­е­ден. До­бив­ме еден при­ва­тен „Оскар“, ста­ту­е­тка со ко­ја на­ши­те кли­ен­ти „Хен­сонс ком­па­ни“ ни се заб­ла­го­да­ри­ја за до­бро за­вр­ше­на ра­бо­та и за до­пол­ни­тел­ни­от на­пор што го вло­жу­ва­ме на нив­ни­те про­е­кти, мно­гу убав гест кој ни зна­чи мно­гу. Ви­стин­ски­те „Оска­ри“ одат во ра­це­те на глав­ни­те су­пер­ви­зо­ри за ви­зу­ел­ни ефе­кти кои се дел од ти­мо­ви­те на на­ши­те кли­ен­ти. Tие во­дат ти­мо­ви кои по­не­ко­гаш бро­јат и по 3.000 кре­а­тив­ци, и ние сме дел од тоа. Фил­мо­ви­те на кои ние сме ра­бо­те­ле, а до­би­ле „Оскар“ за ви­зу­ел­ни ефе­кти се „Злат­ни­от ком­пас“ во 2007 го­ди­на, и „Жи­во­тот на Пи“ во 2012. Се­ко­ја го­ди­на има­ме фил­мо­ви во кои сме учес­тву­ва­ле во ви­зу­ел­ни­те ефе­кти, а кои се во по­тес­ни­от из­бор за „Оскар“ или се офи­ци­јал­но но­ми­ни­ра­ни.

„Ави­ја­ти­ча­рот“ бе­ше пр­ви­от го­лем про­ект и пр­ва го­ле­ма про­дук­ци­ја на ко­ја ра­бо­те­вте. До­би­вте но­ми­на­ци­ја за на­гра­да­та „Еми“, осво­и­вте и „Оскар“. Што е след­ни­от про­фе­си­о­на­лен пре­диз­вик?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Се­ко­гаш се тру­ди­ме да ги про­ши­ри­ме на­ши­те ус­лу­ги и да по­ну­ди­ме про­из­вод со нај­ви­сок стан­дард кон­ку­рен­тен на свет­ски­от па­зар. На­ред­на­та го­ди­на ќе ја поч­не­ме со уште еден ам­би­ци­о­зен биз­нис-план кој би тре­ба­ло да при­до­не­се за уште 100 но­ви вра­бо­ту­ва­ња во на­ши­от тим.

misko fx3x 4 (Custom)

Ти­мот е спој од сли­ка­ри, скулп­то­ри, ар­хи­те­кти, ма­шин­ски ин­же­не­ри, про­гра­ме­ри, гра­фич­ки ди­зај­не­ри и дру­ги про­фи­ли.

 

До пред три го­ди­ни ти­мот од кре­а­тив­ци и вра­бо­те­ни во ком­па­ни­ја­та бе­ше со­ста­вен од 105 ли­ца, де­нес тој број е ре­чи­си двој­но по­го­лем. Од кои про­фи­ли на кре­а­тив­ци е со­ста­вен ти­мот кој ра­бо­ти во „ФХ3Х“? Да­ли ну­ди­те и обу­ки?

ЃОР­ЃЕ­ВИЌ: Изра­бо­тка­та на ви­зу­ел­ни ефе­кти е мул­ти­дис­цип­ли­на­рен пре­диз­вик, па от­ту­ка сам по се­бе се на­мет­ну­ва и од­го­во­рот. Ти­мот е спој од сли­ка­ри, скулп­то­ри, ар­хи­те­кти, ма­шин­ски ин­же­не­ри, про­гра­ме­ри, гра­фич­ки ди­зај­не­ри и дру­ги про­фи­ли. За­ед­нич­ко за си­те нив е што по­ми­ну­ва­ат низ на­ши­от си­стем за обу­ка и до­у­со­вр­шу­ва­ње. Обу­ки­те се со­ста­вен дел од на­ша­та ра­бо­та. Во мо­мен­тов има­ме 50 мла­ди лу­ѓе на обу­ка кои ги спре­ма­ме да од­го­во­рат на пре­диз­ви­ци­те со кои ќе се со­о­чат ка­ко ар­ти­сти. Се­којд­нев­но при­сти­га­ат ап­ли­ка­ции од но­ви лу­ѓе кои се за­ин­те­ре­си­ра­ни да му се при­дру­жат на ти­мот. На адре­са­та об­ја­ве­на на на­ша­та веб-стра­ни­ца мо­жат да се обра­тат си­те за­ин­те­ре­си­ра­ни.

Раз­го­ва­ра­ше: Але­ксан­дра М. Бун­да­лев­ска

Фо­то: Але­ксан­дар Ива­нов­ски

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.

Top