Дали ви се важни боите на сајтот кој го сакате? Прочитајте ги овие интересни одговори на компаниите во кои се појаснува зошто се одлучиле за одредена боја.
Зошто логот на Кока Кола е црвено?
Во средината на деведесеттите години на 18 век компанијата почнала да ги бои бурињата за сируп во црвена боја за да за време на транспортот цариниците можат лесно да го разликуваат нивниот пијалак од алкохолот. Компанијата дури и нивниот прв магазин, издаден во 1924 година го нарекла „Црвено буре“.
Зошто е Гугол во боите на виножито?
-Се решивме за основните бои но не сакавме да ги поставиме во класичен редослед и ја обовиме буквата Л со секундарна боја, што е во склад со идејата дека Гугл не се придржува кон правилата – кажала Ред Седар, графичка дизајнерка која го осмислила логот.
Зошто логот на Фејсбук е сино?
За тоа е „виновен“ Марк Закерберг.
-Сината за мене е најраскошна боја – одговорил кога му било поставено ова прашање.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.