Овој автомобил според многу работи се разликува од неговиот претходник. Новата генерација „MX-5“ е пократка за 105 милиметри од претходната, пониска за 20, а поширока за 10 милиметри. Со користење полесни и поцврсти материјали засега автомобилот неофицијално е полесен за околу 100 килограми.
Погонот е на задната оска, а за придвижување на овој спортски убавец засега се задолжени само два мотора. Двата мотора користат бензин како погонско гориво и се со директно вшприцување.
Послабиот 1,5-литарски мотор ќе развива околу 140 коњски сили и ќе користи турбополнач. Посилниот мотор е 2,0-литарски и официјално е презентирано дека ќе развива 200 коњски сили и ќе ги задоволува вкусовите на сите вљубеници во возењето спортски кабриолет.
За преносот на силата од двата мотора е задолжен шестостепен мануелен менувач. Извонредните динамички карактеристики на автомобилот осигуруваат значително ниско тежиште и оптимална рамнотежа на двете оски, која е во сооднос 50-50 проценти, што е постигнато со позиционирање на мотор наназад кон патничката кабина.
Од „Мазда“ најавуваат дека првите модели од производствените ленти на фабриката ќе излезат на почетокот на следната година.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Поврзани вести
-
Сензационално: Северина се разведува од Игор, поради познатата водителка!
-
Фатална сообраќајка кај Струмица: Со „Корса“ излетал од патот, загинал на лице место
-
Шон Пен во Истанбул: Ќе снима документарец за убиениот новинар Џамал Кашоги (видео)
-
Димитров: Зборовите „нација со комплекс“ се извадени од контекст